... خوش آمدید ...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

به کلاه خاکی خوش آمدید 

 

اللّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

 با سلام حضور شما بازدید کننده گرامی

خرسندم از اینکه کلاه خاکی را جهت بازدید انتخاب نمودید.

این وب به هیچ وجه سیاسی نیست

لطفا از درج نظرات سیاسی خودداری فرمائید.

 با تشکر از همکاری شما

 

اطلاعیه 

 

   به دلیل عرضه نشدن کتاب در شهرستان ها از همه عزیزانم عذرخواهی می کنم

جهت رفاه حال شما مخاطب محترم کتاب به صورت پستی با 15% تخفیف به فروش میرسد.

دوستان گلی که مایل به دریافت کتاب هستند لطفا به صورت خصوصی پیام بگذارند.


 



نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت15:39---28 آبان 1392
احساس رقابت احساس حقارت است
بگذار که هزار تیر انداز به روی یک پرنده تیر بیندازند
من از آنکه دو انگشت بر او باشد انگشت بر میدارم
رقیب یک آزمایشگر حقیر بیش نیست
بگذار آنچه از دست رفتنی ست از دست برود
تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید
من این را بارها تکرار کردم!!!
(زنده یاد نادر ابراهیمی)


parnian
ساعت14:47---1 آبان 1392
از شرق دستهای پر مهر نبی / خورشید ولایت و امامت تابید/ با شوق ملائک همه فریاد زدند / تا کور شود هر آنکه نتواند دید..
عید غدیر برتمام شیعیان و محبان امیرالمومنین مبارک باد
ملتمس دعای فراوان


parnianp
ساعت22:46---23 مهر 1392
خاک عرفات را
آب زمزم را
کوه حرا را
جرات ابراهیم را
طاقت اسماعیل را
وصال معشوق را
صاحب کعبه نصیبت کند
عید قربان مبارک


parnian
ساعت17:36---22 مهر 1392
تنگ غروب و ساحل و شور و نوای عرفه، شکسته کشتی دلم به ناله های عرفه، بر پر سجاده دل گره نشسته وا نما، ای گل سجاده نشین به یک دعای عرفه...
فردا روز عرفه است
الهی، تورا سوگند بر مظلومیت حسین و دلهای مملو از آه و فغان،به حرمت روز عرفه بینوایان را در حسرت سعادت ناشی از فضیلت خویش مسوزان و دلهای افتاده را از درگاه با عظمت خویش نا امید مفرما.
آمین
ملتمس دعای فراوان.


nazila
ساعت22:19---19 شهريور 1392
salam azveblogeton didan kardam del neveshtehaton besyar lezat bordam movafagh bashid

رویا
ساعت12:38---19 شهريور 1392
به به کتاب هم چاپ کردین از کتاب فروشیها میتونم تهیه کنم؟

roya
ساعت12:34---19 شهريور 1392
salam
khobin
man nistam ya u ?
bade modatha up kardam
montazeram


parnian
ساعت11:24---4 شهريور 1392
پشت سرم حرف بود
حديث شد
مي ترسم آيه شود
سوره اش كنند به جعل
بعد تفسيرم كنند اين جماعت نااهل!!!


parnian
ساعت20:35---31 مرداد 1392
آ رام میروم
آنچنان آرام که ندانی کی رفته ام
اما وقتی جای خالی مرا ببینی
آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی !!!


parnian
ساعت12:34---30 مرداد 1392
اگر قصد ماندگاری ندارید
لطفا
یادگاری هم نگذارید


parnian
ساعت11:55---29 مرداد 1392
دوست میدارم که با خویشان خویش بیگانه باشم
همدم عقلم چرا همصحبت دیوانه باشم
دل به هر کس کی سپارم من در دلها مقیمم
تا نتوانم شمع مجلس شد چرا پروانه باشم
آزمودم آشنایان را فغان از آشنایی
آرزومندم که با هر آشنا بیگانه باشم
مرغ خوشخوانم وگردر حلقه زاغان نشینم
کی توانم لحظه ای در نغمه مستانه باشم
مردمی گم شد میان آشنایان از تو پرسم
با چنین نامردمان بیگانه باشم یا نباشم؟!


خسرو زارعی
ساعت15:32---10 خرداد 1392
بالاترین جهادها سخن عقل است که در نزد پیشوای ستمکار گفته شود.
حضرت محمد (ص)

[گل]به روزم منتظر نظرات شما عزیز هستم.[گل]


parnian
ساعت18:26---31 ارديبهشت 1392
سبز،زرد،قرمز...
وسوسه شده ام کدام سیب را بردارم،میوه فروش پوزخندی زدو گفت: تردید نکن،تمام سیبها توزردند!!!


fereshte
ساعت13:30---29 دی 1391
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را‎ ..‎

محبوبـــــــ
ساعت14:26---26 دی 1391
____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ااااااااااااااااپپپپپپپپپپپپپپ پپپپپپپپم

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``


مـ ـ ـ ـ ـ ـریم شـ ـ ـ ـ ـرقی
ساعت16:20---24 دی 1391
باد،
با چراغ خاموش کاری ندارد.
اگر در سختی هستی
پس بدان هنوز روشنی


بدووووووووووووو منتظرتماااااااااااااااااا
از سری بعد با اسم مریم میام
بدون که خودمم



امیرحسین
ساعت23:38---17 دی 1391
هه پس دس خط چی؟

امیرحسین
ساعت18:06---17 دی 1391
سلام بیا آپم
من وضو ، با نفس عشق تو میگیرم ............


mahdi
ساعت14:38---8 دی 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


مریم
ساعت10:22---28 آذر 1391
سلااااام مرسی که اهمیت دادین

نمیدونم شایدم شما درست بگین ولی من معتقدم اگه شعر منظورشو نتونه به مخاطبش القا کنه یعنی شعر موفقی نیست و شاعرش باید تصحیحش کنه من تمام تلاشمو میکنم که خوانندم خودش قضاوت کنه نه اینکه نظرمو تحمیل کنم البته نه اینکه بگم شعراتون اینجوریه ها !نه! فقط دوس دارم ایده هایی به این نابی یکم نشکفته تر بیان بشن

بازم مرسی که اومدین

اگه اجازه بدین لینکتون کنم!


امیرحسین
ساعت11:51---25 آبان 1391
این روزهـــا
بغـــــض دارمــ ...
گریــــه دارم
آه دارم !!!
تــــــــــــا دلت بخواهد ...
...
بازیگـــر خوبـــی شده ام
می خنـــدم
حتی خودم هم بـــاورم میشود
که من خوبم ...
خوبه خـــــــــوب ...


امیرحسین
ساعت18:23---24 آبان 1391
نه انگار نمیخواهد بگذرد روزهای انتظار
باید همیشه همین باشم ، یک عاشق بی قرار
انتظار و بی قراری نیز با تو شیرین است
کار هر روز و هر شب من همین است



امیرحسین
ساعت13:16---23 آبان 1391
غم انگیز است تنهایی

به امید نگاهی تلخ که می آیی

به احساست قسم یک شب

دلم می میرد از حسرت و من آهسته می گویم :

تو هم دیگر نمی آیی ...


امیرحسین
ساعت14:41---22 آبان 1391
حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد
دلخوری هـــــــامـــــــان
دلـــــــتنگی هـــــــامـــــــان
و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن
با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد
کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟


معصومه
ساعت16:47---20 آبان 1391
chakavakman.loxblog.com

معصومه
ساعت16:35---20 آبان 1391
سلام وب خوبی داری لینکت کردم توام بلینکم با اسم چکاوک پاییز

hamideh
ساعت15:48---8 آبان 1391



جالب بود


به وبلاگ من هم سر بزنید


اگر مایل به تبادل لینک هستین وب من رو به نام زنگ تفریح لینک کنید و در قسمت نظرات به من اعلام کنید تا من هم شما رو لینک کنم
پاسخ: سلام دوست من آدرس وبتون رو ننوشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مهدیه
ساعت0:39---30 شهريور 1391
خوش حال میشم نظرتونو در مورد نوشته هام بدونم برادره گلم
در ÷ناه حق
یا علی


سهیل نظری
ساعت2:16---23 مرداد 1391
سلام چطوری؟
این دل نوشتمو بخون و نظرت رو بگو راستی امیدوارم دوستانت هم نظرشون رو هم بگن! امیدوارم جواب سوال هم داده بشه!



آه...... "حلقه"......
من آن را حلقه ی ارتباط بین "من+تو" می دانستم......
ولی تو آن را وزنه ای سنگین بدور انگشتان دستت می دانستی......
ولی حالا خودمانیم کدام را باید معنی این حلقه دانست...؟!!

شخصی بیاید و جواب این سوال سلول های خاکستری مغزم را دهد.....


مریم شرقی
ساعت19:15---17 مرداد 1391
خدایا بهترین روزگاران را برایش رقم بزن و او را در تمامی لحظات دریاب،

مبادا خسته ،

بیمار،

افتاده و یا غمگین شود.

دلش را سرشار از شادی کن

و آنچه را که به بهترین بندگانت عطا میکنی به اونیز عطا کن‏

التماس دعا
پاسخ: محتاجیم به دعا


ali
ساعت21:43---16 مرداد 1391
سلام وب زيبا ومطالب قشنگي داريد.اگه دوست داريد ميتوانيد به وبلاگم سر بزنيدپاسخ: سلام سپاس از رد پای زیباتون

الهدایه
ساعت18:28---13 مرداد 1391
سلام وب زیبایی داری و اشعارت خیلی زیباست لطفا به الهدایه یه سر بزن اگه خواستی بگو تا با کمال افتخار لینکت کنم
من هم اگه خواستم بهت میگم لینکم کن


رضا
ساعت13:24---13 مرداد 1391
من خوشبختم .چرا؟

چون تو هستی اقای من

چون تو مرا میخوانی

چون همدل منی

چون دوست منی

چون مرا قضاوت نمی کنی

چون درکم میکنی

چون به غم من غمگین و به شادی من شادی

چون تو خودت هستی

خودت اقای من


رضا
ساعت8:34---13 مرداد 1391
چقدر دلم برايت تنگ شده
آنقدر که فقط نام زيباي تو در آن جاي مي گيرد
اقای من ، هستی من
اي کاش مي شد اشک هاي طوفاني ام را قطره قطره جمع کرد
تا تو در درياي غم آلود آن غروب چشمانم را نظاره کني
اي کاش مي شد فقط يک بار
فرياد بزنم
دوستت دارم اقای من
و تو صدايم را مي شنيدي
نمي دانم چطور ، کجا و چگونه بايد به تو برسم؟
اي کاش به جاي عکس ذهنی زيبايت
وجود نازنينت پيش رويم بود
و حرف هاي نا گفته ام را مي شنيدی
به راستي که تو اولين عشق راستينم هستي اقای من
شايد در گذشته هرگز اينچنين عاشق نشده بودم ومعنی و مفهوم مهدی را نمی دانستم ....... اما در این شرایط مهدی ..................................؟؟؟؟؟؟؟


مریم شرقی
ساعت14:31---4 مرداد 1391
سلام خووووووبی
وبمو فیلتر کردن
این آدرس جدیدمه
یه " i "به آخر آدرسم اضافه کن
ممنونم ازت

البته اون یکی هنوز پا برجاست
اگه دوست داشتی
جفتشون باشن


ترنم
ساعت20:47---22 تير 1391
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai

surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)


مریم
ساعت14:42---19 تير 1391
سلام حامدچطوری؟وبت خیلی خوبه.راستی نمیدونستم کتاب مینویسی بعداز چاپش یه نسخه امضا شده ازمهدی برام بفرست .
پاسخ: سلام آبجی مریم خودم خوبی؟ ممنونم که به کلاه خاکی سر زدی انشاا... کتاب چاپ شد یه نسخه تقدیمت می کنم موفق باشی


خسي در مبقات
ساعت10:54---8 تير 1391
سلام وبتون رو پسندیدم
یه سر بزنید اگه وبم رو پسندیدید پیام بذارید لینک بشیم


تنها
ساعت9:53---8 تير 1391
.
از تصادف جان سالم بدر برده بود
و می گفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است
و خدا همچنان لبخند می زد . . .


تنها
ساعت15:57---7 تير 1391
سلام وب زیبایی دارید،لطفابه ماهم سربزنیدونظردهید،منتظریم

SARINA
ساعت13:29---3 تير 1391
حسین سلطان عشق،عباس ساقی عشق،زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق. کاروان عشق در راه است و خود "عشق" نیمه شعبان خواهد آمد...اعیاد شعبانیه مبارک

مهسا
ساعت1:35---19 خرداد 1391
آرزويي كن ...
گوش هاي خدا پر از آرزوست...
و دست هايش پر از معجزه...
آرزويي كن...
شايد كوچكترين معجزه اش بزرگ ترين آرزوي تو باشد...


نفس
ساعت17:27---12 خرداد 1391
█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥
( `•.¸سلام عزیزم
`•.¸ )وب زیبا یی داری
¸.•)´و هم چنین مطلب های خوب
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

من
از میان واژه های زلال
دوستی رابرگزیده ام
آنجا که
برف های تنهایی
آب می شوند
در صدای تابستانی یک دوست

«`'•.¸.¤ »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
¸.•´•.¸)`' •.¸)
( `•.¸
`•.¸ )به من هم سر بزن
¸.•)´نوشته هام رو بخون
(.•´نظر هم بده
پس منتظرتم دیر نکنیا
█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥
█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥█♥ [لبخند][قلب][گل][گل][خونسرد][قلب][


sarina
ساعت12:53---12 خرداد 1391
سلام خوشحال شدم به منم سر زدی ببخشید یه مشکل پیش اومدنظرت ثبت نشد به هرحال خوشحال میشم بازم سربزنی و تبادل لـینک داشته باشیم

محبوبــــــــ
ساعت8:44---10 خرداد 1391
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان



ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .سلام دوست عزیزم روزپدرمبارک
پاسخ: سلام دوست من متشکرم از شما اما بنده سعادت پدر شدن رو نداشتم تا به این لحظه بنده هم به شما تبریک عرض می کنم


خدمات رايانه توحيد---واحد بازرگاني
ساعت18:49---9 خرداد 1391
با سلام خدمت شما وبلاگ نويس محترم
افتتاح سايت خدمات رايانه توحيد را به اطلاع شما دوست عزيز مي رسانيم
جهت بازديد از سايت و ثبت نام در كلاس هاي مجازي و رايگان دوره مهندسي MCITP(مهندسي شبكه) سري به سايت شركت بزنيد . لازم به ذكر است سايت در نسخه آزمايشي خو د به سر مي برد
خدمت به شما افتخار ماست
براي آگاهي از خدمات ما سري به سايت بزنيد
عليرضا كرمي مديريت خدمات رايانه توحيد
هادي يوسفي مديريت واحد بازرگاني
براي تبادل لينك با شما اماده ايم


محمد حسین موسوی
ساعت21:24---6 خرداد 1391
باعث افتخار منه حامد جان واج به واج شعرم بوسه بر دستان پدرت

یا علی پاسخ: سپاس گزارم دوست من شرمندم کردید. موید باشید.


...
ساعت1:46---6 خرداد 1391
پشت ظاهري زيبا
هزاران دروغ
شايد هم
دورود
خوابيده است
سلام
مي فهماند
حرف را
احساس را


masoud
ساعت11:39---3 خرداد 1391



من صبورم اما . . .

به خدا دست خودم نيست اگر می رنجم

يا اگر شادی زيبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم .

من صبورم اما . . .

چقدر با همه ی عاشقيم محزونم !

و به ياد همه ی خاطره های گل سرخ

مثل يک شبنم افتاده ز غم مغمومم .

من صبورم اما . . .

بی دليل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دليل از همه ی تيرگی تلخ غروب

و چراغی که تو را ، از شب متروک دلم دور کند. . . می ترسم .

من صبورم اما . . .

آه . . . اين بغض گران صبر نمی داند چيست !!!!
...






مریم شرقی
ساعت17:16---1 خرداد 1391
درد بزرگیه
برای کسی که متوجه نبودنت نیست
پرپر بشی
ولی وقتی بعد از یک روز در به دری و دلواپسی
بهش میگی نگرانت بودم دلم هزار راه رفت
تموم چیزی که میشنوی
یک "مرسی" خشک و خالیه.....!


سلااااااااااااااااااام خوبی داداشی
شرمندم ببشخید داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 378398
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس