خش خش برگ
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

این روزها

 

میدونی چی دوست دارم؟!

 

دوباره دیدن روی تورو

 

شنیدن خش خش برگ

 

زیر پاهای تورو

 

کــــــــــلاه خاکــــــــی



نظرات شما عزیزان:

آنيتا
ساعت12:28---16 تير 1392
خوش به حال خدا كه لحظه به لحظه با توست
و من
هميشه درباره ي تو با او حرف ميزنم


parnian
ساعت11:50---16 تير 1392
دلتنگت هستم
بیا وآتشم بزن
یا لیوانی آب به دستم بده
ویا خلاصم کن!
از روی ساعت
پنج دقیقه است که رفته ای
از روی قلبم
پنج سال..
واز روی دلتنگی یک عمر...!!!


parnian
ساعت11:38---16 تير 1392
دل تنگی مرض عجیبیست
آدم را آرام آرام نا آرام میکند...!


parnian
ساعت11:35---16 تير 1392
دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته ازین دست به دعاها بردن
همه آرزوهام بارفتن تو مردن
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تورو ببینه


ش
ساعت10:35---16 تير 1392
برایم دعا کن
اجابتش مهم نیست
نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . .


آنيتا
ساعت8:35---16 تير 1392
قول داد تا آخر دنيا بماند
سر قولش هم موند
همان روزي كه رفت براي من آخر دنيا بود


تنها
ساعت23:22---1 ارديبهشت 1391
چقدر اين دوست داشتن هاي بي دليل...خوب است!

مثل همين باران بي سوال

که هي مي بارد...

که هي اتفاق آرام و شمرده شمرده مي بارد


قاصدک
ساعت18:00---1 ارديبهشت 1391
سلام







بازم من اومدم







رفیق
سلام خوش اومدی قدم سر چشم بنده گذاشتید رفیق :)


روشن
ساعت9:20---1 ارديبهشت 1391
سلام با شعرت یادم به شعر مریم حیدرزاده افتاد قشنگ بود
این روزها عادت همه رفتن و دل شکستن
درد تموم عاشق ها پای کسی نشستنه
این روزها مشق بچه ها یه صفحه آشفتگی
گرد های رو آیینه ها فقط غم زندگی
این روزا درد عاشق ها فقط غم ندیدنه
مشکل بی ستارها یه کم ستاره چیدنه
این روزا کار گلدون ها از شب نمی تر شدنه
آرزوی شقایق ها یه شب کبوتر شدنه
این روزها آسمونمون پر از شکسته بالیه
جای نگاه عاشقت باز توی خونه خالیه
این روزها کا رآدم ها دلهای پاک رو بردن
بعدش اون رو گرفتن و به دیگری سپردنه
این روزها کار آدم ها تو انتظار گذاشتنه
ساده ترین بهونشون از هم خبر نداشتنه
...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 12:51
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 768
بازدید کل : 378405
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس