تبریک
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

یاد باد آن روزگاران یاد باد...

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت23:12---14 ارديبهشت 1391
آن گاه که با توام

چون امواج دریا هستم

که توفنده و سر کش بر ساحل میکوبند .

آن گاه که با توام

گویی هر آنچه که زیباست ما را در بر گرفته است.

این ها تنها ذره ای ناچیز از احساس والای با تو بودن است .

شاید واژه ی عشق را ساخته اند

تا احساسی چنین عمیق و هزار سو را بیان کند.

اما باز هم این واژه کافی نیست

با این همه چون هنوز بهترین است

بگذار بگویم و باز بگویم که عاشقتم عاشقتم عاشقتم

وقتي مي گويم دوستت دارم

شايد تصور كني تنها چند واژه ي ساده را در كنار هم گذاشته ام

و جمله اي را بيان كرده ام

اما...

اين تنها يك جمله نيست !

دنياي لبريز از رويا هاي سبز و سرخ !

همين جمله كوتاه !

آري همين چند واژه خود كتابيست سر شار از معنا !

دوستت دارم يعني بي حضور تو زندگي برايم بي معناست

بي تو دنياي من به سردي مي گرايد و چشمانم بي فروغ ميگردد !

دوستت دارم يعني قلب من منزلگاه توست

و وجودم سرزميني كه تخت پادشاهي را تنها لايق تو مي دانم .

دوستت دارم


روشن
ساعت10:59---13 ارديبهشت 1391
سلامممم
خوبین؟؟
همه کارها رو که بابا انجام داد پس مامان چیکار می کنه ؟

بهشت

در دست مادرها بود

ما که به دنیا آمدیم

مادر

بهشت را زمین گذاشت

تا ما را در آغوش بگیرد

حالا همین طور که می بینید

بهشت زیر پای مادران است


راستی آهنگ وبلاگتون بسیار بسیار زیباست


farzaneh
ساعت10:37---13 ارديبهشت 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش


قاصدک
ساعت10:16---13 ارديبهشت 1391
سلام

خوبین

انشا ا...... که خوبین



راستی اگه میشه ادرس رو تو لینکتون یه تغییر کوچولو بدین ممنون



koolbe.net
سلام خوبم شکر من اصلاح می کنم اما الان هرچی تلاش کردم وبتون باز نشد :(


mahsa
ساعت8:56---12 ارديبهشت 1391

هر گل سرخ که در باغچه خندد
حالت روی تو دارد
هر گل سرخ که رقصند به آهنگ نسیم
اثری از بوی تو دارد
salam hamed jan jan khbi bad az modati dobare omadam khoshhal misham baz be kolbam biayee o ccheraqe nime rosahnesh ro roshantar koni janam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:25
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 378379
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس