♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

نخستین نگاهی که ما را به هم دوخت !

نخستین سلامی که در جان ما شعله افروخت!

نخستین کلامی که دلهای ما را

به بوی خوش آشنائی سپرد و به مهمانی عشق برد

پر از مهر بودی

پر از نور بودم

همه شوق بودی

همه شور بودم


چه خوش لحظه هایی که دزدانه ، از هم

نگاهی ربودیم و رازی نهفتیم!

چه خوش لحظه هایی که "می خواهمت" را

به شرم و خموشی – نگفتیم و گفتیم!


دو آوای تنهای سرگشته بودیم

رها در گذرگاه هستی

به سوی هم از دورها پر گشودی

....

"زنده یاد فریدون مشیری"

 



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت11:34---31 ارديبهشت 1391
عشق‌، هدیه‌ است‌..
جان‌دارُ مجسّم‌!
حادث‌ می‌شودُ
تحمیلش‌ نمی‌توان‌ کرد.
قلب‌ را لب‌ْریز می‌کند.
با عقل‌ فهمیده‌ نمی‌شودُ
به‌ چنگ‌ نمی‌آید.
مقدّری‌ست‌ که‌ همه‌ چیز را
دگرگون‌ می‌سازد.


تنها
ساعت0:34---21 ارديبهشت 1391
نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم ....
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ...
وقتی سکوت است دوستت دارم ...

چه می کنی با مـــــــــــــــــــــــــن
که چنین راحت همیشگی شـــــــــــــــــــــــــــده ای؟؟


mahsa
ساعت23:15---18 ارديبهشت 1391
salam. matalebeton zibast v vebe ghashangi darid khoshhal misham b manam, sar bezanid...

maliheاگر عشق نبود...
ساعت15:26---16 ارديبهشت 1391
shere kheiily khoobi bod
mer30


maliheاگر عشق نبود...
ساعت15:23---16 ارديبهشت 1391
من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم...
که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود...
و من ...
روبه روی تو ...
می توانم تمام شعر های نگفته‎ ‎دنیا را یک جا بگویم


قاصدک
ساعت13:30---16 ارديبهشت 1391
داداش..........................




اون کلبه خرابه ما رو یه تغییر کوچولو بده
koolbe.net

دستت درد نکنه


قاصدک
ساعت13:28---16 ارديبهشت 1391
عشق آمد و خاک محنتم بر سر ريخت

زان برق بلا به خرمنم اخگر ريخت

خون در دل و ريشه تنم سوخت چنان

کز ديده به جاي اشک خاکستر ريخت


ارام گاه دل
ساعت11:01---16 ارديبهشت 1391
سلام خیلی پر معنا
وبتان زیباست
منم اپم
دوست داشتی سری بزن دادا
اما نظر را خواهشا درباره متن پست بدهد
فدات
یا حق=یا علی


farzaneh
ساعت8:38---16 ارديبهشت 1391
salam hamed jan
emruz jashn darim az shoma ham davat mikonam tashrif biarid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:14
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 378383
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس