عزیزم روزت مبارک
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

عزیزم دوست دارم قد تموم آسمون

گل من تنهام نذار همیشه پیش من بمون

نفسی یه دونه ای تو آسمون بی کسیم

میدونم همین روزا به وصال هم میرسیم

حـــامـــد

کلاه خاکی

بانوی شعرهای من

ای آفتاب روشنم

نقش چشمان تو را

بر روی قلبم میزنم

حــامــد



نظرات شما عزیزان:

مهدی حکم آبادی
ساعت17:25---28 ارديبهشت 1391
سلام برادر عزیزم /امیدوارم بخاطر فعالیتت در کانون فدک مورد توجهات حضرت زهرا (س) قرار بگیری/یاعلی
پاسخ: سلااااااام برادر حکم آبادی آقا شرمنده کردی بنده رو با حضور گرمت وب رو نورانی کردی همکار عزیز انشاا... حضرت زهرا(س) شفیع همه بچه های کانون باشن باز به من سر بزن خوشحال میشم موید باشی و سربلند


عباس
ساعت16:59---25 ارديبهشت 1391
دادا بیشتر به من سر بزن (لبخند) پست امشبم رو حتما بخون (راس ساعت 11 شب). منتظرم (قلب)
پاسخ: چشم دوستم :)


عباس
ساعت16:57---25 ارديبهشت 1391
عزیزم من توی وبلاگم گفتم که با اکسپلورر نیاین ،قالم خرابه ... (لبخند) ، هنوز اونقدر ها یاد ندارم ، شما ببخش اگه قالبم مشکلی داره (لبخند)
پاسخ: بچه مشهدی؟!!!!!!!! اگه بچه مشهدی التماس دعا رفتی پابوس آقا مارو از یاد نبر


عباس
ساعت16:55---25 ارديبهشت 1391
سلام ، اذیت که نمی شم واسه کامنت گذاشتن ، بالاخره کامنت رو می دم (لبخند)

عباس
ساعت16:04---25 ارديبهشت 1391
یه سوالی ؟؟
چرا وقتی روی نظرات کلیک می کنم یه صفحه خالی برام باز می شه ؟؟ (نظرات باز می شه و یه تب جدید بلنک هم باز می شه )


عباس
ساعت16:00---25 ارديبهشت 1391


بی عشق
ساعت15:24---25 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز ممنونم از نظر و پیشنهادتون اما من نمیدونم چیکار کنم تا اونی که شما گفتید بشه...چطوری میتونم این کار کنم تا زودتر باز بشن میشه راهنماییم کنی؟ بازم ازتون ممنونم

بی عشق
ساعت13:01---25 ارديبهشت 1391
وقتـــی داشتــم فکــر میکـــردم آخـــرین بـــاری کـــه آرامــش داشتــــم کـــی بــــود؟

ســــر از خــــاطـرات کـــودکــــی در آوردم !!


قاصدک
ساعت8:54---25 ارديبهشت 1391
پشت چراغ قرمز پسرک با

چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت :
چسب زخم نمیخواهید ؟

پنج تا صد تومن ،


آهی کشیدم

و با خود گفتم :

تمام چسب زخمهایت را هم

که بخرم نه زخمهای من

خوب میشود نه

زخمهای تو ............


farzaneh
ساعت8:25---25 ارديبهشت 1391
salam duste aziz ba chand post jadid montazere hozure garmet hastam

رشید
ساعت22:37---24 ارديبهشت 1391
کاظمی جان سلام
ارادت خاصه وکامل دارم خدمت حضورت!
پست خیلی خوشگلی گذاشتی
خیلی ارادت داریم
یاعلی


maliheاگر عشق نبود...
ساعت16:57---24 ارديبهشت 1391
خيلــي دوستــت دارم!
ده تــا!
مثــل روز هــاي کــودکــي مــان!
عميــق،
پــاک
و بسيــار . . .


محبوبه
ساعت22:42---23 ارديبهشت 1391
بعضی ها برای به جایی رسیدن و بعضی ها بعد از بجایی رسیدن ، همه چیز را زیرپا می گذارند ....
روز مادر مبارک


روشن
ساعت15:16---23 ارديبهشت 1391


دیوونه
ساعت13:29---23 ارديبهشت 1391


مادر تنها کسی است که میفهمد ما چه نمی گوییم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:2
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 758
بازدید کل : 378395
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس