♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

از من که بگذری

 

چند قدم آن طرف تر

 

به خودت می رسی

 

مثل همیشه

 

مؤاخذه می شوم:

 

چرا چند قدم این طرف تر ایستاده ام؟!

" فروغ بهمنی "



نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت15:22---2 خرداد 1391
بازم‏ ‏سلام‏ ‏داداش‏ ‏حامد‏ ‏عزيز‏ ‏حرفات‏ ‏درسته‏ ‏ولى‏ ‏يادت‏ ‏باشه‏ ‏شعر‏ ‏خوب‏ ‏از‏ ‏درد‏ ‏مردم‏ ‏جدا‏ ‏نيست‏ ‏اميدوارم‏ ‏اين‏ ‏مهم‏ ‏رو‏ ‏الان‏ ‏كه‏ ‏جوونى‏ ‏درك‏ ‏كنى‏ ‏و‏ ‏باش‏ ‏زندكى‏ ‏كنى‏ ‏نه‏ ‏مثل‏ ‏استاد‏ ‏شهريار‏ ‏در‏ ‏اواخر‏ ‏عمر‏ ‏كه‏ ‏ديكه‏ ‏فرصت‏ ‏جبران‏ ‏نباشه‏ ‏من‏ ‏ساكن‏ ‏تهرانم‏ ‏اكه‏ ‏كارى‏ ‏داشتى‏ ‏بدون‏ ‏تعارف‏ ‏بكو‏ ‏ضمنأ‏ ‏ايميلم‏ ‏رو‏ ‏هم‏ ‏كذاشتم‏ ‏خوشحال‏ ‏ميشم‏ ‏بيشتر‏ ‏در‏ ‏موردت‏ ‏بدونم‏ ‏جون‏ ‏شناخت‏ ‏صحيح‏ ‏ادامه‏ ‏دوستى‏ ‏هارو‏ ‏تعين‏ ‏ميكنه‏ ‏راستى‏ ‏ناشرت‏ ‏كيه‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏كدوم‏ ‏شهره‏ ‏؟
پاسخ:
سلام مجدد خواهر گلم
من سعی میکنم شعرهایی که شرح حالی از دیروز و امروز و فردای مردم میهنم هست رو بنویسم هم اینجا هم فیس بوک

فراموشم شد که بگم: انتشارات کتاب بنده مدیر فلاح واقع در کرج هست


هما
ساعت13:50---2 خرداد 1391
سلام‏ ‏حامدجان‏ ‏شعرهايى‏ ‏كه‏ ‏توى‏ ‏وبلاكت‏ ‏ميذارى‏ ‏خيلى‏ ‏زيبا‏ ‏و‏ ‏برمعنا‏ ‏هستند‏ ‏خودت‏ ‏هم‏ ‏طبع‏ ‏روانى‏ ‏دارى‏ ‏ولى‏ ‏يه‏ ‏سؤال‏ ‏:‏ ‏اينكه‏ ‏شعر‏ ‏تو‏ ‏،‏ ‏كتاب‏ ‏من‏ ‏،‏ ‏فيلم‏ ‏دوستانمان‏ ‏و‏ ‏بالاخره‏ ‏سخن‏ ‏هموطنانمان‏ ‏اجازه‏ ‏نشر‏ ‏ندارد‏ ‏حتى‏ ‏به‏ ‏زبان‏ ‏موسيقى‏ ‏هم‏ ‏نميشود‏ ‏فرياد‏ ‏به‏ ‏كدامين‏ ‏بعد‏ ‏زندكى‏ ‏ما‏ ‏مربوطه‏ ‏؟‏‏‏ ‏اينو‏ ‏در‏ ‏جواب‏ ‏خواسته‏ ‏ابتداى‏ ‏وبلاكت‏ ‏كه‏ ‏هميشه‏ ‏هم‏ ‏ثابت‏ ‏هست‏ ‏كفتم‏ ‏انشاالله‏ ‏كه‏ ‏نظر‏ ‏سياسى‏ ‏محسوب‏ ‏نشود‏ ‏-
پاسخ: سلام به همای عزیز ممنونم از ابراز لطفتون همونطور که مستحضر هستید وب بنده سیاسی نیست اگر خود من هم شعری یا مطلبی رو بیان می کنم صرفا بخاطر اینه که نظرم رو گفته باشم شاید بعضی حرفهام بوی سیاست به خودش بگیره اما من آدم سیاسی نیستم و فقط و فقط گلایه می کنم از کسانی که اذیتم کردن تو راه چاپ کتابم و باعث شدن همه برنامه هام نقش بر آب بشه! کاش یه ایمیل میذاشتید تا بیشتر و راحت تر در این زمینه صحبت می کردیم! باز هم از شما تشکر می کنم موید باشید.


Malihe
ساعت21:11---1 خرداد 1391
بالا و پایین پریدنم
از شوق ِ زندگی نیست،
ماهی
روی خاک
چه می‌کند؟


روشن
ساعت14:55---1 خرداد 1391
دردا که هدر دادیم ، آن ذات ِ گرامی را
تیغیم و نمی بّریم ، ابریم و نمی باریم

ما خویش ندانستیم ، بیداری مان از خواب
گفتند که بیدارید ، گفتیم که بیداریم !

من راه تو را بسته ، تو راه مرا بسته
امیّد ِ رهایی نیست ، وقتی همه دیواریم

حسین منزوی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 12:52
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 378388
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس