احساس خشکیده
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

قلبی که ایستاد...

 

احساسی که خشکید...

 

تنها فایده اش سوزاندن است!

 

وعده ما

 

چهارشنبه سوری!!!

 

خودت را برای پریدن از روی احساسم

 

آماده کن!

ــــــــــــــــــــــــ

کلاه خاکی



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت23:11---5 خرداد 1392
درود. وبت زیبا و فوق العاده ای داری یعنی گل کاشتی ها دمت گرم در ضمن بگو تا چ اسمی لینکت کنم راسی خوش حال میشم ی سر ب وبم بزنی منتظرتم ها با تشکر فراوان.

پرنیان
ساعت12:37---24 ارديبهشت 1392
هیچکس نفهمید، حتی خدا هم تنهاییشو فریاد میزند (قل هوالله احد)

مـ ـ ـ ـ ـ ـریم بـ ـ ـ ـ ـآنو
ساعت12:45---2 فروردين 1392

ایــــــــــــن خیلی قشنگ بود
داداش


سوگند
ساعت23:15---18 مرداد 1391
احساس خشکیده...

قلمت زیباست...


محبوبه
ساعت14:47---11 خرداد 1391
شعراتون واقعا دوست داشتنی اند
وقتی خدا از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت ، از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم ...


بی عشق
ساعت9:45---7 خرداد 1391
خاطرت باشد؛

وقتی که دلت غمگین است،


بر دلت بارِ غمی سنگین است

یا تک و تنهائی

چهره‌ات از غم اندوه کسان پر چین است بازهم غصه نخور!



عاشقان می‌دانند؛

زندگی شیرین است!

“عشق همسایه‌ی دیوار به دیوار خداست”

سنگ این خانه بهمراهی ما پا برجاست

با نم بارانی

زردی چهره‌ی دشت

سبز و شاداب چو گل خواهد گشت

جویبارش به درازای رسیدن جاری‌ست

رویش دانه‌ی جان منتظر هم‌یاری است

وقت آزادگی و پرواز است

گوش کن! خانه پر از آواز است

زندگی زندان نیست

ذره‌ها جان دارند،

هرکسی خواهد دید!

رویش سبزی این مزرعه در آغاز است

درِ این خانه به پهنای پریدن باز است....


محمد حسین موسوی
ساعت20:58---6 خرداد 1391
زیباست تبریک

با احترام به خوانش غزل جدیدم دعوتی[گل]


شعله
ساعت14:30---6 خرداد 1391
واااای خیلی خیلی قشنگ بود.احسنت.زنده باشی !

مبینا
ساعت13:52---6 خرداد 1391
سلام خیلی قشنگ بود

ژینا
ساعت13:43---6 خرداد 1391
سلام اقا حامد، شعرتو تو قاصدک هم خوندم فوق العادست. نمیدونستم که شعر هم میگی. راستی به من نگفتی شما برادر واقعی ابجی مهلا هستی؟

رشید
ساعت11:53---6 خرداد 1391
حامد جان
سلام
وووووووواااااااااااااااااایی یییییییییی ماشا لا...
ایول خیلی حال کردم
راستی ممنون از حضورت و صداقتتون
حامد جان از طرف من لپ او اقا پسر خوشگله که اون بالا عکسشا گذاشتی را بکشششششششش
یاعلی


روشن
ساعت10:30---6 خرداد 1391
دلم گرفته بود و مطلبتون بهم چسبید ممنونپاسخ: الهی چی شده مگه خانم روشن؟ :( خداروشکر حداقل پست من بهتون چسبیده و پسندیدین امیدوارم هرچه زودتر دلتون شاد و لبتون خندون باشه

هما
ساعت4:27---6 خرداد 1391
سلام‏ ‏داداشى‏ ‏اميدوارم‏ ‏هر‏ ‏روز‏ ‏بحدكافى‏ ‏‏ ‏آب‏ ‏‏_‏‏ ‏هوا‏ ‏و‏ ‏نور‏ ‏از‏ ‏قلب‏ ‏مهربونت‏ ‏به‏ ‏احساست‏ ‏هديه‏ ‏كنى‏ ‏كه‏ ‏هركز‏ ‏نخشكد‏ ‏فكر‏ ‏4‏ ‏شنبه‏ ‏سورى‏ ‏نباش‏ ‏اكه‏ ‏زنده‏ ‏بودم‏ ‏خودم‏ ‏اونقدر‏ ‏برات‏ ‏هيزم‏ ‏ميارم‏ ‏كه‏ ‏نيازى‏ ‏به‏ ‏سوختن‏ ‏احساس‏ ‏نباشه‏ ‏آخه‏ ‏خيلى‏ ‏حيفه‏ ‏‏ ‏بخدا‏ ‏مخصوصأ‏ ‏احساس‏ ‏لطيف‏ ‏تو‏ ‏داداش‏ ‏كوجولوى‏ ‏با‏ ‏ذوق‏ ‏و‏ ‏استعداد‏ ‏‏!‏

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 1:7
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 378398
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس