تقدیم به بانوی صبورم
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

هرچه فکر می کنم

 

به این نتیجه می رسم که :

 

باید برای به تو رسیدن

 

دست به دامان گروه 1+5 شوم!!!

 

می خواهم تمام دنیا بدانند...

 

انرژی هسته ای قلب من

 

تویی بــــــــــانــــــــــــو

ـــــــــــــــــــــ

کلاه خاکی



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت23:57---8 خرداد 1391
ببخشید کلاه خاکی:

احتمالا شما جناب دکتر جلیلی نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟پاسخ: من ورزشکار نیستم اما ورزشکارارو دوست دارم!!!!!! پیشنهاد می کنم کتاب آرایه های ادبی سال سوم دبیرستان رشته ادبیات و علوم انسانی رو مطالعه بفرمایید. موید باشید.


محبوبه
ساعت23:05---8 خرداد 1391
چه تعبیر زیبایی کردین

این روزها ...



احساسِ آفتابگردان تنهایی را دارم که



آفتابش پشت ابرهاست ...
پاسخ: سپاس ممنون از نظر زیباتون


دیوونه
ساعت22:27---8 خرداد 1391
شاید درد من



دلیل خنده کسی شود...



اما خنده من هرگز نباید



باعث درد کسی شود...پاسخ: اگر شعر بنده باعث آذرده خاطر شدن شما شد عذرخواهی می کنم ازتون


رشید
ساعت16:19---8 خرداد 1391
salam

ایول به چنین صبری!

داداش اپم
پاسخ: سلام بله صبر ایوب !


شعله
ساعت13:40---8 خرداد 1391
عــشق ،



نــام ِ مستعـار ِ تمــام ِ امیدهــایـی ست



که شنبـه هــا را به یکشنبـه می کــشانــد...




پاسخ: سلام خیلی ممنون


هما
ساعت1:26---8 خرداد 1391
شب‏ ‏بخير‏ ‏داداش‏ ‏حامد‏ ‏خيلى‏ ‏جالب‏ و‏ ‏باحال‏ ‏‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏روز‏ ‏بود‏ ‏مخصوصأ‏ ‏الان‏ ‏كه‏ ‏مذاكرات‏ ‏اين‏ ‏كروه‏ ‏بخاطر‏ ‏كشف‏ ‏اورانيم‏ ‏27‏ ‏درصد‏ ‏داره‏ ‏حسابى‏ ‏بالا‏ ‏ميكيره‏ ‏و‏ ‏وارد‏ ‏فاز‏ ‏جديدى‏ ‏شده‏ ‏ولى‏ ‏داداشى‏ ‏اين‏ ‏بانو‏ ‏كيه‏ ‏كه‏ ‏مالك‏ ‏انرزى‏ ‏هسته‏ ‏اى‏ ‏قلبت‏ ‏شده‏ ‏كم‏ ‏كم‏ ‏دارم‏ ‏وارد‏ ‏فاز‏ ‏حسودى‏ ‏ميشم‏ ‏هااا‏ ‏خبريه‏ ‏داداش‏ ‏كوجولو‏ ‏‏!‏‏!‏؟
پاسخ: سلام آبجی خانم ممنونم بانو یکی هست دیگه ;) حسودی نداشتیمااااااااااااااااااااااااااااااااااا :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 20:47
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 757
بازدید کل : 378394
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس