بدون شرح
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

"تام و جری"

شخصیت های دوست داشتنی کودکی هایمان!

هیچگاه فکرش را نمیکردم

نویسنده ماهر روزگار

نقشی مشابه "تام" عزیز برایم بنویسد!

وتو هم "جری" باشی!!!

بخند...!

آری این روزها از لانه کوچکت

به دست پاچلفتی بودن من بخند

داستان ما به آخر می رسد

ولی ...

حکایت موش و گربه بازیمان

تا ابد ماندگار می شود.

ـــــــــــــــــــ

کلاه خاکی



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت12:32---19 خرداد 1392
وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید در نهایت دو نتیجه کلی خواهید داشت : شخصی برای زندگی یا درسی برای زندگی ...

parnian
ساعت20:30---17 خرداد 1392
از صدای گذر آب چنان میفهمی تندتر از آب روان عمر گران میگذرد، زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست،سیر بخند،آنقدر که ندانی غم چیست...

parnian
ساعت17:11---14 خرداد 1392
سلام، عالییییییییییییییییییییییییییی یییییی بود وعجیب

parnian
ساعت17:08---14 خرداد 1392
مترسک رادار زدند به جرم دوستی با پرنده، که مبادا تاراج مزرعه را به بوسه ای فروخته باشد، راست میگفت سهراب : اینجا قحطی عاطفه هست...

angel
ساعت18:38---17 خرداد 1391
شعرت كشت منو قشنگ بود افرين
اجيت اپه بدو


farzaneh
ساعت9:29---14 خرداد 1391
سلام دوست من آپم با چند مطلب جدیدیه سر بهم بزن پشیمون نمیشی

بی عشق
ساعت11:46---12 خرداد 1391
سلام ..ممنونم برادر خوبم از دعای خیرتون...خیلی دوست دارم کتابتونو که گفتی بتونم تهیه کنم من اهل تهران نیستم ولی امیدوارم یه روز بتونم توی شهر خودمون از کتابت بهره بگیرم...برات آرزوی موفقیت میکنم ...قلمت همیشه جاوید باشه و ذهنت ر از اندیشه های بالا...

شعله
ساعت11:25---12 خرداد 1391
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت ، تنها یک کلمه است
((میگذرد))
پس بهتر که با امید و شادی بگذرد!


بی عشق
ساعت8:57---12 خرداد 1391
چقدر دلم میخواهد بنویسم ولی حیف که مدادی که نوکش خیس میشود نمینویسد...
من برای استراحت نمیره ..من مجبورم برای یه مدت طولانی برم...دلم برای اینجا تنگ میشه...


بی عشق
ساعت23:08---11 خرداد 1391
دلم امروز خیلی گرفته ..همه از رفتن حرف میزنند حتی خودم

sarina
ساعت19:00---11 خرداد 1391
ســــــــلام وب زیبایی داری اگه مارو قابل دونستی بااسم♥جـــــنجالـــــــــــی ها♥لـینک کن خوشحال میشم به منم سربزنی

روشن
ساعت17:25---11 خرداد 1391
سلام نیستید

شعله
ساعت19:15---10 خرداد 1391
در دنیا هیچ بن بستی نیست :
یا راهی خواهم یـــافت ،
یا راهی خواهم ساخت

زیبا و بامزه!


رشید
ساعت19:00---10 خرداد 1391
سلام
پس اون عکس خوشگله را کو؟


رشید
ساعت18:56---10 خرداد 1391
سلام
والا بقرآن...!
این چه وضعشه؟
هان؟
انقدر موش و گربه باری کردیم که خودمون را هم گم کردیم!
اخرش نفهمیدیم موشیم یا گربه؟
اقا حامد آپم
یاعلی


بی عشق
ساعت11:11---10 خرداد 1391
سلام دوست عزیز میتونم یه کمکی ازتون بگیرم برام یه مشکلی پیش اومده نمیدونم که شما میتونید راهنماییم کنید یا نه ...ممنونم میشم از لطفتون اگه کمکم کنی ...من یه آهنگ دارم توی کامپیوترمه که میخوام بزارم رو وبلاگم اما کد نداره تا توی تنظیماتم بزارم چطوری میتونم کد دارش کنم و بزارم رو وبلاگم میشه بهم بگید و راهنماییم کنید ممنون میشم ازتون ایم برام خیلی مهمه....بازم تشکر ازتون...منتظر جوابتونم....با سپاس

روشن
ساعت22:41---9 خرداد 1391
جالب بود این مدلیشو نشنیده بودم پاسخ: سپاس

دیوونه
ساعت19:58---9 خرداد 1391
دیگر به آسمان پس از باران
بدون رنگین کمان خو گرفته ام
به قصه های پریان
مثال وهم یک هذیان
به حسرت خالی گلدان
در روزهای بهاران
دیگر به بال بستگی کبوتران
بدون قفس در حصار این ایوان
دیگر به این عصیان
خو گرفته ام !


هما
ساعت19:56---9 خرداد 1391
سلام‏ ‏خيلى‏ ‏قشنك‏ ‏بود‏ ‏احسنت‏ ‏به‏ ‏اين‏ ‏احساس‏ ‏و‏ ‏تخيل‏ ‏و‏ ‏‏ ‏خلاقيت‏ ‏شاد‏ ‏باشى‏ ‏و‏ ‏همجنان‏ ‏‏ ‏جذاب‏ ‏بدرخشى‏ ‏در‏ ‏عرصه‏ ‏احساس‏ ‏و‏ ‏عواطف‏ ‏انسانى‏ ‏دوست‏ ‏عزيز
پاسخ: سلام آبجی شما به من لطف دارید واقعا حمایت شما تو این چند روز انرژی دوباره به من داده یک دنیا سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 10 خرداد 1392برچسب:, :: 10:33
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 378378
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس