آمدی جانم به قربانت ولی ...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

سلام دوستان عزیزم

بالاخره بعد از 5 ماه مجوز چاپ کتابم صادر شد.

به زودی طی هفته های آینده کتاب کلاه خاکی منتشر

و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بنده تمام تلاشم این بود کتاب به نمایشگاه بین المللی

برسه که متاسفانه این امر محقق نشد.

به هر حال با دعای خیر شما عزیزان این کتاب

با کمترین تغییرات مورد تایید وزارت ارشاد

قرار گرفت و انشاا... طی هفته های آتی اولین چاپ این کتاب

رو نمایی خواهد شد.

یه مدت کوتاهی در خدمتتون نخواهم بود

انشاا... به زودی با خبرهای خوش و دست پر برمیگردم!

موید باشید.



نظرات شما عزیزان:

shohleh
ساعت13:49---30 خرداد 1391
جاودانه چیست؟ وقتی لحظه لحظه سرشار تو هستم وقتی از تو باران می بارم و به شوقت غرق لبخند می شوم امروزهایم به نام تو جاودانه می شود




محبوبه
ساعت10:43---30 خرداد 1391
واي اين خيلي عاليه ،خيلي خوشحال شدم باور كنيد بعد يه امتحان سنگين ساعت 8 صبح اين بهترين خبر بود فك كنم خستگي از نتم در رفت
و دوست دارم زودتر چاپ شه و به دستم برسه

جوانی‌هایت را

با بچگی‌هایم پیر کردم ...

مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

مرا به موی سپیدت ببخش پدر !!!


farzaneh
ساعت9:02---29 خرداد 1391
عید مبعث مبارک یه سر بزن آپم دوست عزیز

روشن
ساعت11:57---28 خرداد 1391
سلام بر مبعث، پیام خیزش انسان،
از خاک تا افلاک !
سلام بر مبعث، انفجار نور
و ظهور همه ارزش‏ها در صحنه حیات بشر !
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد


farzaneh
ساعت8:19---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید
با سپاس فرزانه


عباس (شکیب آنلاین)
ساعت16:24---22 خرداد 1391
تبریک

مریم شرقی
ساعت22:08---21 خرداد 1391
هنوز حرف پيرمرد عصابدست را يادم نرفته كه ,
گفت : مثل عصا باش هزار بار زمين بخور اما...
اجازه نده اوني كه بهت تكيه داده حتي يه بار هم زمين بخوره !!!



وااااااااااااااااااای بهت تبریک میگم
خیلی خیلی خوشحال شدم
اینا هم برای تبریک


روشن
ساعت12:31---21 خرداد 1391
تبریک مجدد
آپم


mk23
ساعت23:24---20 خرداد 1391
سلام
راستی برای کتاب هم تبریک میگم
بی صبرانه منتظر عرضه ی آن تو بازار هستم!
و همچنین کار های بعدی!
یاعلی


mk23
ساعت23:23---20 خرداد 1391
سلام
رفتم تو فکر...!؟
حامد جون حالا که شما نیستی ما هستیم!
آخه وقتی شما برگردی فک کنم من نباشم!
خیلی ناراحتم!
موفق باشی
یاعلی


بشار
ساعت9:57---20 خرداد 1391

سلام عزیز
خیلی خوشحالم و سلامت باشی ...



farzaneh
ساعت9:29---20 خرداد 1391
موفق باشی حامد جان

یاس
ساعت0:21---20 خرداد 1391
مبارک باشد انشاءالله
بعداً سر فرصت حتما کتابتو معرفی کن تا بیشتر با اثرت آشنا بشیم
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, :: 17:52
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 378379
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس