میلاد امام سجاد(ع) مبارک باد.
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت23:23---14 تير 1392
سلام واقعا وب خیلی جالب و قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن و اگرهم مایل بودی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم

فری
ساعت22:59---3 تير 1392
سلام وبت عالیه موفق باشی

parnian
ساعت23:42---23 خرداد 1392
جشن میلاد امام چارمین آمد پدید
روز وجد مومنات و مومنین آمد پدید
درة التاج فضیلت جوهر علم لدن
حضرت سجادٰٰ زین العابدین آمد پدید
میلاد سید الساجدین مبارک


mk23
ساعت21:12---7 تير 1391
سلام
اخه حامد جون نمیشه که همه ی مطالب را بذاری در معرض چشم عموم...!
میدونی که...
یاعلی


farzaneh
ساعت9:11---7 تير 1391
چه قدر فاصله اینجاست بین آدمها

چه قدر عاطفه تنهاست بین آدمها

کسی به حال شقایق دلش نمی سوزد

و او هنوز شکوفاست بین آدمها

کسی به نیت دل ها دعا نمی خواند

غروب زمزمه پیداست بین آدمها

چه می شود همه از جنس آسمان باشیم

طلوع عشق چه زیباست بین آدمها

تمام پنجره ها بی قرار بارانند

چه قدر خشکی و صحراست بین آدمها

به خاطر تو سرودم چرا که تنها تو

دلت به وسعت دریاست بین آدمها

خیلی بهم سر نمیزنی دوست عزیز آپم خوشحالم میکنی با اومدن و نظر دادن گلم


mk23
ساعت22:22---6 تير 1391
سلام عرض میکنم بر بهترین دوست دنیوی و اخروی خودم و تمام بچه های ای دنیای مجازی!!!

حامد جون خیلی اقایی!

شنیدی خبرا؟

دیروز بازم تب داشتم...!

بیا ببین...!

یاعلی
پاسخ: سلام اومدم وبت چون نیاز به ثبت نام بود موفق به خوندن شعر جدیدت نشدم دوست من یا علی


عباس شکیب آنلاین
ساعت21:26---6 تير 1391
سلام، خوبی؟ شبت خوش ممنون اومدی، بازم بیا...
راستی یه خواهش، شما نمی خوای بیای انجمن؟ دارم یه تعدادی از وبلاگ نویسا رو اونجا دور هم جمع می کنم، اگه شمام بیای که می شه نور علی نور
منتظرم....


عباس شکیب آنلاین
ساعت20:20---6 تير 1391
سلام .

هانیه
ساعت18:48---5 تير 1391
عید شما هم مبارک

mk23
ساعت21:29---4 تير 1391
سلام عرض کردیم!!!
پاسخ: سلام از بنده اس دوست من


زهرا
ساعت20:39---4 تير 1391
سلام
عیدتون مبارک

راستی دیگه سرنمیزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, :: 19:46
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 756
بازدید کل : 378393
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس