دل کندن سخته...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

سلام دوستان گلم

  تصمیم گرفته بودم تا یه مدت طولانی دیگه به وبم سر نزنم و آپ نکنم

اما اصرار شما دوستان و وابستگی خودم به این وب باعث شد تجدید نظر

کنم و دوباره به کلاه خاکی رنگ و بوی تازه بدم.

  نمیدونم شاعر این شعری که براتون نوشتم کیه

اما خیلی دوسش دارم گفتم شما هم بخونید هرچند هم تکراری باشه اما

یه دنیا حرف توش نهفته که میتونه راهگشا باشه برای بعضی از آدم ها!!!

 

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود

گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود



نظرات شما عزیزان:

mk23
ساعت18:40---28 تير 1391
سلام

حامد جان آرزوی ما سربلندی توست!!


mk23
ساعت18:45---27 تير 1391
سلام
واییییی چه خوب کاری کردی!!!
آره شعر پر مفهومی بود!
یاعلی


محبوبه
ساعت16:03---26 تير 1391
چه تلاش بیفایده ای؛

خودش رو از قرصهای آرامبخش پر کرده بود ،


اونکه قلبش رو از یاد خدا خالی کرده بود ...


روشن
ساعت14:25---25 تير 1391
عالی بود لایککککککککککککککککککککپاسخ: مرسی

بشار
ساعت10:38---22 تير 1391

تنهایی من تقدیر من نیست ...
ترجیح من است !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 21:31
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 759
بازدید کل : 378396
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس