عشقمون سامون بگیره
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

کاش امشب بارون بگیره

دل پر غصه من آروم بگیره

کاش بشه زنگار غم پاک

عشقمون سامون بگیره

***

کاش خدا دستامو بگیره

با نگاش قلبم آرامش بگیره

کاش بخواد عاشق بمونیم

عشقمون سامون بگیره

***

کاش میشد گریه ام بگیره

تا خود صبح این چشام دم بگیره

کاش میشد با چشم نازت

عشقمون سامون بگیره

ــــــــــــــــــــــــــــ

کلاه خاکی

ببخشید اگه شعرهام بی مزه شدن

 



نظرات شما عزیزان:

فریبا
ساعت15:11---11 شهريور 1391
خسته نباشی
وبلاگتون جالبه خوشحال میشم به منم سر بزنین


respina
ساعت13:12---28 مرداد 1391
ویلاگ زیبایی دارید قالب وبلاگتون از کدوم صفحه سایت پیچکه؟؟؟؟؟؟؟

نرگس گلی
ساعت9:16---16 مرداد 1391
زفتی از باور من
گرچه جایت خالیست
حیف
در صه پر غصه من
غصه رفتن و دل کندن تو
قصه ای تکراریست


هادي
ساعت17:25---12 مرداد 1391
سلام حامد جان!
يكي از اشعارم را تقديمت ميكنم:

دلم ميخواد

كه چشماتو با گوشه ي دل ببينم!

انقدر بگم خدا خدا ...!!!

تا كه ز عشقت بميرم

وقتي كه من خسته ميشم

انگار توي خيالتم

فكر و خيال من تويي

ديونتم ديونه!!!

ياعلي



تنها
ساعت9:32---12 مرداد 1391
عالی بودپاسخ: سپاس

تنها
ساعت9:31---12 مرداد 1391
دل‌تنگی‌ات هرشب

دیرتر از من

به خواب می‌رود ،

و هر صبح

پیش از خورشید

در من طلوع می‌کند
پاسخ: این روزها زندگی من شده مفهوم همین شعر


mk23
ساعت22:59---8 مرداد 1391
سلام
خوبی؟
من عاشق ترجیع بندم!
یه شعر هم تو این قالب گفتم که هر وقت انشاالله پستش کردم خبرت میکنم!
خیلی زیبا بود!
حالم را عوض کرد!
ایول
یاعلی


همنفس
ساعت21:58---8 مرداد 1391
سلام داداشی ولی قشنگ بودا...کی گفته بی مزه است...میخوای برات یه سه چهارتافک سرویس کنم یکم بخندیپاسخ: سلام به همنفس عزیز مرسی شما لطف دارید به بنده اوضاع رو به راه نیست فعلا هم درست بشو نیست فقط عنایت پروردگار میتونه چاره ساز بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:30
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 753
بازدید کل : 378390
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس