تقدیم به خدای مهربان
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

دل من غصه نخور خدا خیلی کریمه

میبخشه بنده هاشو آخه خیلی رحیمه

خداجون فدات بشم نکنه تنهام بذاری

توی این روزهای بی کسی رو دلم پا بذاری

میدونم بزرگی و رحمت تو حد نداره

میگیری دست منو خداییتم حرف نداره

این روزها به یاد تو سر میکنم لحظه هارو

یاد تو همرام باشه من نمیخوام دنیا رو

اگه میشه بیا پایین ببوسمت خداجون

با گوشه چشم تو زندگی میشه آسون

همینجوری نشستم برای تو نوشتم

خدای من خیربخواه برای سرنوشتم

میدونم من بدم ناشکر و بی لیاقت

اما تو داری به من همیشه لطف و عنایت

حالا خودت کن دوا درد دل بندتو

قول میدم اصلاح کنم بنده شرمندتو

نوشتم و نوشتم تا برسم به اینجا

خداجونم چاکریم هرچند با روی سیا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلاه خاکی

 



نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت21:45---27 مرداد 1392
من خدا را دارم
سفری میباید سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی محض
سازکم با من گفت:
هرکجا ترسیدی از سفر لرزیدی
تو بگو از ته دل من خدا را دارم
منو سازم چندیست که فقط با اوییم...


parnian
ساعت12:16---26 مرداد 1392
من خدا را دارم
سفری میباید سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی محض
سازکم با من گفت:
هرکجا ترسیدی از سفر لرزیدی
تو بگو از ته دل: من خدا را دارم
من و سازم چندیست که فقط با اوییم


مژگان
ساعت19:55---19 تير 1392
سلام واقعا مطلب جالبی بود . خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم . اگه دوس داشتی یه سری هم به ما بزن خیلی خوشحال میشم

mahla
ساعت21:34---15 تير 1392
سلام داداش جونم،خوبی؟؟ خسته نباشی عزیزم..شعرت عالی بود مـــــــــــــــــرسی دلم حال اومد

mahla
ساعت19:44---15 تير 1392





آنيتا
ساعت12:45---15 تير 1392
خدا را دوست بداريد
حداقلش اين است كه يكي را دوست داريد كه روزي به آن ميرسيد...


parnian
ساعت12:25---15 تير 1392
سلام-عالییییییییییی بود

با خدا همینجور باید حرف زد : زیبا-ساده-خودمونی
پاسخ: سلام مرسی هرکس یه مدل با خدا صحبت می کنه منم اینطوری حسمو بیان کردم


parnian
ساعت12:24---15 تير 1392
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند
آسمان را دریاب...


parnian
ساعت12:22---15 تير 1392
منو تو آغوشت بگیر خدا میخوام بخوابم
آخه تو تنها کسی بودی که دادی جوابم
منو تو آغوشت بگیر میخوام برات بخونم
روی زمین چه قدر بده میخوام پیشت بمونم
کی گفته باید بشکنم تا دستمو بگیری
خسته شدم از عمری غربت و غم و اسیری
کی گفته باید گریه ی شبامو دربیاری
تا لحظه ای وقت شریفتو واسم بذاری
توی آغوشه تو آرامش محضه
منو با خودت ببر حتی یه لحظه
بغلم کن منو بردار ببرم دور
ببرم ازین زمین سرد وناجور
وقتی باید واسه رها شدن یه بی فروغ بود
واسه آرامش نسبی کلی حرفای دروغ بود
توی دنیا هرچیزی قیمتی داره حتی وجدان واینا رو هیچ جا ندیدن نه تو انجیل نه توقرآن
وقتی دنیاهمه حرف پوچ و مفته
صدای هق هقتو پس کی شنفته
تو که میگی پیشمی تا لحظه مرگ
اینکه میگی میشکنی رنجم میدی بگو کی گفته؟
توی آغوشه تو دیگه تنها نیستم
هرنفس اسیر دست غمها نیستم
دیگه عاشقانه تر از عاشقانم واسه عاشقانه موندن دیگه با بها بهانه م
توی آغوش تو از درد خبری نیست
از دروغ وحرفای زرد اثری نیست
نمیبینی کسی از هراس نونش جلو حرف نا صواب بنده زبونش
توی آغوش تو آرامش محضه
منو با خودت ببر حتی یه لحظه
بغلم کن منو بردار ببرم دور
ببرو ازین زمین سرد وناجور


آنيتا
ساعت8:45---15 تير 1392
از تصادف جان سالم بدر برده بود
و ميگفت زندگي خود را مديون ماشين مدل بالايش است
و خدا همچنان لبخند ميزند...


آنيتا
ساعت8:40---15 تير 1392
به آناني كه در زمين اند رحم كن
تا كسي كه در آسمان است به تو رحم كند....


آنيتا
ساعت8:37---15 تير 1392
من خدايي دارم كه در اين نزديكي هاست
نه در آن بالاها
مهربان
خوب
قشنگ
چهره اش نورانيست
گاه گاهي سخن ميگويد با دل كوچك من
ساده تر از سخن ساده ي من
او مرا ميفهمد
او مرا ميخواند
او مرا ميخواهد....


آنيتا
ساعت8:27---15 تير 1392
آسمان
چشمان آبي خداست
نگران هميشه ي من و تو ....


آنيتا
ساعت8:25---15 تير 1392
عجيب است كه پس از گذشت يك دقيقه به پزشكي اعتماد ميكنيم
بعد از گذشت چند ساعت به كلاهبرداري!
بعد از چند روز به دوستي
بعد از چند ماه به همكاري
بعد از چند سال به همسايه اي
اما بعد از عمري به خدا اعتماد نميكنيم...


آنيتا
ساعت8:20---15 تير 1392
خدايا
راهي نميبينم
آينده پنهان است
اما مهم نيست
همين كافيست كه تو راه را ميبيني و من تو را...


آنيتا
ساعت8:11---15 تير 1392
آرامش سهم قلبيست كه در تصرف خداست.

آنيتا
ساعت8:10---15 تير 1392
سلام

شعرت فوق العاده بود

عااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااالي
پاسخ: سلام ممنون از لطفتون


روشن
ساعت14:42---14 مرداد 1391
سلام ببینم بلاخره لبات خندون شد پاسخ: سلام خنده لب و صورت آری خنده دل خیر

بی نام
ساعت12:59---14 مرداد 1391
سلام

شعرت خوب بود پاک و صاف همش حرف دل بود مرسی آدمو به فکر وا میداری و ممنونم به خاطر این کار
پاسخ: سلام مرسی من همه تلاشم اینه که با کلمات بازی نکنم با ساده ترین واژه ها هم میشه شعر سرود


شعله
ساعت23:58---13 مرداد 1391
محبت را به هيچ چيز تشبيه نتوان كرد زيرا كه هيچ چيز دقيق تر و لطيف تر از محبت نيست.

خیلی قشنگ و ساده و دلنشین بود.

پاسخ: خیلی مرسی شعله عزیز


باددرموهایش
ساعت20:04---13 مرداد 1391
سلام افرین خیلی قشنگ بود...وقت کردیدبه منم سربزنیدپاسخ: سلام سپاس

همنفس
ساعت20:02---13 مرداد 1391
سلام داداش گل شاعرتک بی نظیر حرف ندار توپ خودم چطوری؟عیدت مبلرک انشالله به حق امام حسن امشب گره ازکارت واشه...پاسخ: سلام همنفس عزیز مرسی بخاط اینهمه لطف عید شما هم مبارک مرسی

همنفس
ساعت20:02---13 مرداد 1391
سلام داداش گل شاعرتک بی نظیر حرف ندار توپ خودم چطوری؟عیدت مبلرک انشالله به حق امام حسن امشب گره ازکارت واشه...

کلیدبهشت
ساعت15:58---13 مرداد 1391
کدام گوشه ی دنیا نهفته روی چو ماهت

اله من ز که پرسم نشان یوسف چاهت

چقدر ناز غزل را کشیده ام که سراید

تمام سوز دلم را ز دوردست نگاهت

به کوچه های عبورت چقدر اب بپاشیم

یواشکی من و این چشم های مانده به راهت

هنوز می رسد از لا به لای این همه تقویم

صدای ندبه و زاری ز جمعه های پگاهت

چه قصه ها که شنیدم ز کودکی ز ظهورت

نیامدی و شدم خود چه قصه گوی پر اهت

چقدر هلهله دارد طنین سبز طلوعت

چقدر همهمه دارد گدای این همه جاهت

چگونه جان بسپارم به پای سرخ ظهورت

به وقت گفتن این شعر و یا رکاب سپاهت

شکسته بال عروجم ز تیرهای معاصی

خدا کند که نیفتم ز دیدگان سیاهت

تمام شهر و محل را سپرده ام که بگویند

به هر کجا که تو هستی خدا به پشت و پناهت

دعاترین دعاها همین دعای نگار است

امان بده که بمیرم به پای بقیت الاهت
............
سلام
اشعاری که سرودین عالی بود
موفق باشین




هادي
ساعت22:29---12 مرداد 1391
سلام

حامد جان بخدا نمي دونم چي بگم!!!

حقيقتا غير قابل توصيفند!

خيلي زيبا نوشتي!

خدا خيرت بده ياعلي
پاسخ: merci


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 14 تير 1392برچسب:, :: 17:45
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 378379
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس