غم و غصه مختص دیروزه
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

 

به خودت سخت نگیر دنیا رو
زندگی فرصتی نیست، چند روزه
 
اگه با غصه هم آغوش بشی
مطمئن باش که دلت می سوزه
 
بیا تا ما با همیم شادی کنیم
غم و غصه مختص دیروزه
 
میدونم یه روز به حرفم میرسی
زندگی فقط همین امروزه

 

ــــــــــ

کلاه خاکی

 



نظرات شما عزیزان:

سهیل نظری
ساعت10:37---18 مرداد 1391
سلام چطوری برادرپاسخ: سلام خوبم شکر خواهش میشه اشکال نداره دیگه چیزی رو از من پنهان نکن :D حتما دوباره بهتره بگم چندباره سر میزنم بله عینکت جا مونده خونه ما

سهیل نظری
ساعت23:30---17 مرداد 1391
سلام چطوری؟

اینم یه جک شاید حالت عوض بشهپاسخ: به به ببین کی اومده پییییییییییش من سلام به روی ماهت دوست و برادر عزیزم رفیق سالهای دور و نزدیکم جکت تکراری بود اما شنیدنی! مرسی


روشن
ساعت15:59---17 مرداد 1391
سلام به نکته مهمی اشاره کردی زندگی همین امروزه پاسخ: سلام خانم روشن بله نکته مهمیه

شعله
ساعت10:33---17 مرداد 1391
سلام حامد مهربون.لطفا توی این شبهای قدر ما رو هم دعا کنید.دل تو پاک و بزرگه ما رو باهمون دلت پیش خدا صدا کنید. التماس دعا
پاسخ: سلام به شعله عزیز ممنونم بخاطر لطفی که به بنده دارید محتاجیم به دعای خیر شما


سهیل نظری
ساعت5:10---17 مرداد 1391
سلام چطوری؟

راستی حامد یادم رفت که بهت بگم

اگه دوست داشتی نوشته های وب ی من رو ببینی می تونی به صفحه کلوب من یه سر بزنی

http://www.cloob.com/name/soheil_nazari

روی \"تغییرات من\" کلیک کن مطالب اخیرم رو می بینی

اگه خواستی مطالب گذشته رو هم ببینی (که خیلی بهتر از مطالب اخیرمه) میتونی عضو کلوب بشی و ببینیشونالبته یه 2سال و خورده ای هستش که مطلب می نویسم ولی همیشه یادم می رفت که بهت بگم که معذرت می خوام بابتش ولی خوشحال می شم که خودت و دوستانت به صفحه ی دل نوشنه های من هم سر بزنین


سهیل نظری
ساعت5:09---17 مرداد 1391
سلام چطوری؟

راستی حامد یادم رفت که بهت بگمپاسخ: سلام خوبم مرسی اومدم صفحه ات رو دیدم جالب انگیزناک بود چرا انقدر دیر گفتب به من بــــــــــــــــــد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 21:54
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 378401
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس