شب قدر
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

سلام دوستان عزیزم

طاعات قبول

یه شعری رو امروز تو دفترم پیدا کردم که تقریبا 7 سال از تاریخ سرودنش گذشته و من

تا امروز جایی ننوشته و نخونده بودمش اما امشب اون شعر رو برای شما عزیزان مینویسم

امیدوارم خوشتون بیاد.

التماس دعا

شب قدر است امشب

دلم تنگ است امشب

ز غم دوری مولا کمرم خمیده است امشب

زهرا (س) در غمش می نالد و

زینب دو چشمش خون است امشب

شمشیر کین آمد فرود بر سر مولایم

زین بابت جهان غرق عزاست امشب

زهر کین فرق مولا را شکافت

آسمان هم در غمش صاحب عزاست

علی (ع) در محراب خون گردیده

شادمان می گوید

به خدای کعبه رستگار شدم امشب

ـــــــــــــــــــــــــ

کلاه خاکی



نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت13:28---8 مرداد 1392
میترسم که عمر مجال دوباره دیدنت را ندهد دوست من
عزیزم
اشکم سرازیر از حسرت روزهای هدر رفته است
اگر آمدی و نشانی من به گورستان شهر بود فقط خوبیهایم را به خاطر آور...


parnian
ساعت13:25---8 مرداد 1392
سحر سجاده ات را گر گشودی
وبا معبود خود خلوت نمودی
وخواندی خالقت را عاشقانه
واشکی هدیه کردی دانه دانه
تورا جان علی ما را دعا کن
دعا برعبد ناچیز خدا کن
1شب دیگر باقیست ملتمس دعای فراوان


سعید
ساعت22:32---7 مرداد 1392
سلام
بسیار زیبا بود
التماس دعا


سوگند
ساعت22:05---1 شهريور 1391
پنجرهای خانه



برایم حرف در آورده اند



و من به چشم های منتظرم قول داده ام



تا نبینمت



رهایشان نکنم


سوگند
ساعت0:41---19 مرداد 1391
گر نهادی تاج قرانی به سر
یا نهادی سر به سجده تا سحر
دل شکست و آمدت اشکی بصر
زیر لب آهسته نامم را ببر...

"التماس دعا"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, :: 19:2
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 378382
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس