داره تموم میشه ها...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

خدایا

ماه رمضونت دار تموم میشه

نکنه نبخشیده باشی مارو

مایی که بنده شرمسار تو هستیم

ما به رحمت و بخشندگی تو چشم امید داریم

هوای مارو داشته باش بالاخره ما هم اصلاح میشیم

باور کن



نظرات شما عزیزان:

باددرموهایش
ساعت11:22---29 مرداد 1391
سلااااااااااااااااااااام علیکم...تولدعیدشمامبارک@ };-خوبی داداشی؟

مریم شرقی
ساعت11:25---28 مرداد 1391
خدایا بهم کمک کن تا به طرف کارایی که تو این ماه ازشون توبه کردم بر نگردم
خدایا ببخش منو


سلاااااااام خوبی
خوشحالم کردی اومدی وبم
رااااااستی عیدت پیش پیش و جلو جلو مبااااااااااااااااارک


محبوبه
ساعت23:50---27 مرداد 1391
سلام آقا حامد ، شرمنده ميشه اشكالات اين شعر رو واسم در بيارين ؟ مصرع اولش رو ميدونم جور نيست به نظرتون چي بذارم جاش خوبه ؟ و چطور ادامه پيدا كنه ؟

روزگارم خوب است

و ميان همه ي خوبي ها

خوبترين نزد من است

او كه وصفش كردم

همسر ناز من است

پر ز احساس و لطيف

سرور و تاج سر است
پاسخ: سلام دشمنتون شرمنده این شعر فوق العاده زیباست مرحبا به دوق و قریحه شما شعر حتما نباید ردیف و قافیه همسان داشته باشه که البته شعر شما داره اما باز نیاز داره قدری مطالعه اتون رو در این زمینه بیشتر کنید تا روز به روز بهتر بشه نوشته هاتون شعر از دل شما براومده من نمیتونم بگم به چه سبک ادامه اش بدین گاهی آدم تو همین چند بیت دنیا دنیا حرف میزنه به نظرم شعرتون با اینکه جای کار داره اما حق مطلب رو رسونده جای شما بودم دستکاریش نمیکردم مثل یه سفالگر که اولین کارهاش رو با اینکه کج و کوله از آب در میاد اما نگهداری میکنه ازش و یه جورایی نماد و انگزه ای میشه برای پیشرفتش ممنون که بنده رو جهت مشورت انتخاب کردید موفق باشید.


هادي
ساعت15:57---27 مرداد 1391
سلام
با یه غزل با موضوع: پنج شنبه ها با تو
در خدمتتون هستم!


ش
ساعت12:49---27 مرداد 1391
خواستنی بودن رازی ندارد.

بدون اینکه در مورد دیگران قضاوت کنی به آنها نگاه کن

دنیا را همانگونه که هست ببین . . .

سلام مهربون.ممنونم که بهم سر زدی. خوشحالم کردی


عادل
ساعت12:03---27 مرداد 1391
سلام دوست عزیزم

وبت خیلی قشنگه

اگه میشه به من هم سر بزن خوشحال میشم

التماس دعا

یاحق
پاسخ: سلام دوست من شما لطف دارید چشمهاتون قشنگ میبینه حتما میام به وبتون یا حق


باددرموهایش
ساعت23:57---26 مرداد 1391
سلام خداهممونوهدایت کنه...عیددستمونوپرکنه!

منوخبرنمیکنی امامن خودم میام داداشی بی وفا!!!راستی اپمپاسخ: سلام ببخشد آبجی فراموشم شد بیام وبتون اطلاع بدم که آپم {ناراحت}


هادي
ساعت23:31---26 مرداد 1391
سلام
نمی دونم چرا یه دفعه یاد این شعر افتادم:
در گردش ایام چو کردم نظری
از عالم و آدم ندیدم اثری
هر جا که سری بود، فرو رفت ز خاک
هر جا که خری بود برآورد سر
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 22:20
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 820
بازدید کل : 378457
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس