توهم...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

تازگیا دلم سرخود شده

برای خودش میره هرجایی که دوست داره

انگار نه انگار من وجود دارم و اختیارش دست منه

چند روز پیش فکر کردم گم شده آخه چند روزی پیداش نبود!!!

بعد که اومد مارو تحویل نمیگرفت! از بس روش زیاده

بهش میگم کجا بودیییییییییییییییی؟؟؟

میدونی چی گفت؟

"رفته بودم همون جایی که منو سپردی بهش"

گفتم به کی؟

گفت: به عشق

همینجور ادامه داد و با حرفهاش دلم آتیش گرفت

مونده بودم چی جوابشو بدم

دلی که اینهمه ازش دلخور بودم کاری رو انجام میداد که وظیفه من بود

من باید میرفتم اونجا

همونجایی که یه روز دلمو داده بودم به حضرت عشق

حق با دلم بود من سالها بود به دلم توجه نکرده بودم اونم دلخور بود تو این چند هفته

بروز داده بود و من باز داشتم اشتباه میکردم

صدای گریه ام تو کوچه پیچیده بود که صدای مادرم رو شنیدم...

پسرم بیدارشو

باز داری خواب میبینی

 

مطلب نداشتم بذارم تصمیم گرفتم داستانک بنویسم امیدوارم خوشتون اومده باشه

چون اولین تجربمه تو این زمینه



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت18:18---3 شهريور 1391


مریم شرقی
ساعت23:58---2 شهريور 1391
سلام داداشی خوبی؛ واقعا قشنگ مینویسی ؛ محشر بود ؛ آفرین احسنت ایول دمت گرم عالی بود؛من که خیلی خوشم اومد میسی
پاسخ: سلام خواهرم خیلی ممنون از لطفتون


روشن
ساعت14:37---2 شهريور 1391
سلام زیبا بودپاسخ: سلام ممنونم

بشار
ساعت9:06---2 شهريور 1391

سلام عزیز
موردی نیست
و
من معمولا از متن و ... که به دلم بشینه استفاده میکنم برای پست هام و کامنت هام !
متشکرم و دوستت دارم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 21:22
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 752
بازدید کل : 378389
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس