تقدیم به بانوی شعرهایم
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

محبوب تر از تو نیست در زندگی ام

ای بهترین یار ای تمام هستی ام

می کنم جان نثار چشم شهلایت

با تو درگیر لحظه های نابِ رویایی ام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلاه خاکی



نظرات شما عزیزان:

باددرموهایش
ساعت10:03---7 شهريور 1391
دوستم داری رازیاازمن بپرس

دوستت دارم رازیادبه من بگو...

تبریک بیشتربه بانوی شعرهایت!به خاطرداشتن تو...داداشی روبه راهی؟نبودم امانگرانت بودم به خدا...پاسخ: سپاس تا رو به راه بودن رو تو چی ببینی! شکر خدا خوبم یخاطر نگرانیت ممنونم وشرمنده آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, :: 21:35
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 766
بازدید کل : 378403
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس