کاش باران بودم
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

سلام دوستان

امروز رفته بودم بهشت زهرا(س) سر مزار پدر بزرگ و مادر بزرگ مرحوم و مرحومه ام

داشتم سنگ قبرهاشون رو با یه بطری آب که همراهم بود میشستم

یهو حس عجیبی بهم دست داد!

نگاهم افتاد به قبرهای اطراف حس کردم همه اهل قبور دارن له له میزنن

تا یه جرعه آب هم به اونها بدم

بی اختیار بغضم گرفت و رو کردم به آسمون و با تمام وجود آرزو کردم

که ای کاش بارون بودم تا تمام بهشت زهرا(س)رو آبیاری میکردم تا

همه عزیزانی که دستشون از دنیا کوتاهه سیراب بشن!

بیایید برای همه اموات و اسیر خاک شدگان آرزوی غفران الهی کنیم

و برای خودمون هم طلب آمرزش...

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

اگه این پست باعث ناراحتیتون شد عذرخواهی میکنم



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت0:37---30 شهريور 1391
میبخشید ها ولی من یه مشکل از ادبیات دارم براتون من تا حدی نیستم که بخوام اشکالی بگیرم ولی ما تو ادبیات خودمون زن و مرد رو از هم تفکیک نمیکنیم اون تو زبانه عربی هست که شاعرو مشاعره مدیرو مدیره و مرحوم و موحومه و حاجی و حاجیه داریم

بازم میبخشید که پامو از گلیمم دراز تر کردنم....

خوش حال میشم اگه به منم سر بزنیدو نظظرتونو در مورد نوشته های من بدید باعثه افتخاره که ما هم کاریم البته اگه لایق باشم یا علیپاسخ: سلام خواهرم ممنونم از تذکرتون بنده همیشه از دوستانی که ایراد منو میگیرن ممنونم و تشکر میکنم باز هم منتظر حضور گرمتون هستم یا علی


مریم شرقی
ساعت0:26---23 شهريور 1391



آآآآآآآآآآآآآآخه
خدایا

,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......اپم خوشحال میشم بیاین


روشن
ساعت17:53---22 شهريور 1391
سلام آقای کاظمی به به بالاخره یکی پیدا شد ما رو یاد گناهامون بندازه
خدا رحم کنه


باددرموهایش
ساعت13:21---21 شهريور 1391
مهربانیت رابه دستی ببخش که میدانی بااوخواهی ماند...وگرنه حسرتی میگذاری بردلی که دوستت دارد![گل]

باددرموهایش
ساعت12:11---20 شهريور 1391
گاهی دربرابرخاطرات توقف کن ویاداوردوستیهاباش شایدسهم اوازاین تجدیدخاطرات یک"یادش بخیر"ساده باشد....

باددرموهایش
ساعت12:09---20 شهريور 1391
گاهی درزندگی سهم ادمهاازهم یک سکوت اجباریست....

محبوبه
ساعت0:44---20 شهريور 1391
خیلی ساده ي ؛



که در ادامه بیراهه رسیدن نیست ...

واقعا ناراحت كننده ست امروز ما هم عزيزي رو در اثر تصادف از دست داديم ، الهام رو كه منتظر جواب كنكورش بود همين ديشب ديدمش لبخندش هنوز تو ذهنمه ، خداوند رحمت كنه همه ي رفتگان رو
پاسخ: :-((


سعید
ساعت17:47---17 شهريور 1391
شعر هات خوبه آدم رو از چک هاش غافل نمیکنه
پاسخ: به به رییس ارجمند چک هم بخشی از زندگی بازاری هاست دیگه باید کنار اومد باهاش مرسی بخاطر نظرت


:.* :.* றàĦlà *.:*.:
ساعت16:26---17 شهريور 1391
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست



هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود



صحنه پیوسته بجاست



خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد



خدا همه رفتگان رو بیامرزه و مارو هم تا پاک نکرده ،خاک نکنه .....

دلم گرفت داداشی ، برا مادربزرگام دلتنگ شدمپاسخ: شرمنده... :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:42
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 754
بازدید کل : 378391
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس