کلاه خاکی
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

با سلام

از همه عزیزانی که در مراسم رو نمایی کتاب کلاه خاکی

شرکت نمودند کمال تشکر را دارم

هرچند مراسم باب میل بنده نبود و "کلاه خاکی" مورد بی مهری و کم لطفی

قرار گرفت اما مراسم مختصر مفیدی که تهیه و تدارک دیده شد با حضور شما ،

موجب دلگرمی اینجانب گردید و اینکه ابتدای مسیری قرار گرفتم که

می توان با حمایت شما دوستان به ادامه و انتهای مسیر نیز امیدوار بود.

همیشه پاینده باشید.

سهم من

از مسافرت تو

یک چمدان پر از خاطره بود...

چه خوب مرا از یاد نبردی!!!

-----------

حامد کاظمی



نظرات شما عزیزان:

روشن
ساعت16:46---6 آبان 1391
سلا م عید تون مبارکـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ
عیدی ما کو کاکو


مریم شرقی
ساعت13:02---5 آبان 1391
خدايا دستم به آسمانت نمى رسداماتوكه دستت به زمين ميرسد دست عزیزانم را بگیر و تاعرش كبريايى خود بالا بكش و حاجات قلبی شان را در این ماه عزیز برآورده ساز.
عیدتون مبارک


yas
ساعت23:02---3 آبان 1391
فـــرازی از دعــای عرفه

« خدایــا؛

قرار بده بی نیازی در نفس من و یقین در دل من و اخلاص در کردارم و روشنی در دیده ام و بینایی در دینـــم....»

« خدایــا؛

دیده ام را روشن کن، محنتم را برطرف و زشتی هایم را بپوشان، خطایم را بیــامرز و شیــــطان را از من دور کن ....»


yas
ساعت23:01---3 آبان 1391




هووووووووووووووورررررررررررر رررررراااااا


مریم شرقی
ساعت19:45---3 آبان 1391





موفق باشی


باددرموهایش
ساعت11:46---3 آبان 1391
نگران من نباش...
حال من خوب است!
دیگرانقدرکوچک نیستم که دردلتنگی هایم غرق شوم...
اموخته ام که این فاصله کوتاه بین لبخندواشک نامش زندگیست!
امخته ام که دیگردلم برای"نبودنت"تنگ نشود...
راستی...
دروغ راهم خوب اموخته ام...
حال من خوب است ...خوب خوب!!!


شعله
ساعت12:03---2 آبان 1391
امام محمد باقر علیه السلام به جابر می فرمایند :
ای جابر تو را به پنج چیز سفارش می کنم
اگر به تو ظلم شد تو ظلم نکن ،
اگر به تو خیانت شد تو خیانت نکن ،
اگر تو را تکذیب کردند عصبانی نشو ،
اگر تو را تعریف کردند خوشحال مشو
و
اگر مزمتت نمودند آه و ناله نکن .

شهادت حضرتش تسلیت باد !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 20:38
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 378380
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس