دل من فقط می خواد با تو بمونه
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

می دونی بدون تو زنده نمی مونم

بخدا تو نباشی تو دنیا سرگردونم

خداییش اون نگات آرومِ جونمه

می دونی وجودت دین و ایمونمه

می دونم دلت می خواد این روزا تموم شن

همین روزا گل های عشقمون شکوفا شن

میدونم برات کم گذاشتم از همه چیز

کاش اینو بدونی بی تو میشم مریض

دل من فقط میخواد با تو بمونه

تو باشی خانم و من آقای خونه

---------------

کلاه خاکی

بخشی از ترانه ای که برای یه گروه رپ سرودم



نظرات شما عزیزان:

Sina
ساعت0:07---22 آبان 1391
پشت هر کوه بلند،

سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باغ کسی می خواند

که خدا هست ، دگر غصه چرا ؟!



Sina
ساعت0:07---22 آبان 1391
داداشی بعضی ازین شعرای کتابت رو که میخونم، اینقده نازند که دوس دارم یه عالمه بوس بارونت کنم...

اگه دستم بهت برسه اینقده تو بغلم میگیرمت که راه نفس داشتن نداشته باشی...

شوخی کردم بابا... یه دفعه جدی نگیری استاد رَپر...

کتابت خیلی واسم عزیز و محترمه... تو هم که تاج سر خودمی


بهونه
ساعت21:26---21 آبان 1391
کتابتون مبارکپاسخ: خیلی ممنون از لطف شما

سنگ صبور
ساعت11:13---21 آبان 1391
اگرازحوالی دلم گذشتی اهسته ردشو...

دلتنگی راباهزاربدبختی خواب کرده ام!


سنگ صبور
ساعت22:40---20 آبان 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 22:23
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 832
بازدید کل : 378469
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس