مولای عطشان من ...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

برای وصف شما نمی دانم چه واژگانی را تبرک کنم

شما ناگفته وصف شده اید!

چشم دل را که خوب باز کنیم چهر ه ی نورانیتان بر عالم نور تابانیده

به آسمان که می نگرم ستاره ها با هر چشمکی که می زنند شما را فریاد می کنند

به زمین ...

آنجا که شقایق ها با هر نسیم می رقصند نگاه می کنم

جز نشان شما هیچ نمی بینم

مولای عطشان من ...

کودکی بودم که خواندم نام اعظم شما را

حســــــــــــــــــــــین (ع)

بعد از عمری که نشد وصفتان کنم

اینک چگونه می شود خالق یکتارا شکر گفت؟!

او که حسین (ع) و عباس(ع) را آفرید

خدایی که کربلا را با خون اربابمان غسل داد!

آیا می شود با شعر و غزل و داستان حق را ذکر گفت!؟

نمیدانم قلم امشب چه بر سر دلش آمده که اینگونه می نویسد از هر چه خوبیست!!!

مینویسم کربلا و چشم دلم تاب نمی آورد

می گرید...

____________

تقویم را که ورق می زنیم به روزهایی می رسیم که رنگشان سیاه است

این سیاهی زمین و زمان را سیه پوش می کند

گویا همه دنیا به برگ های تقویم من چشم دوخته اند

یک درد مشترک جهان را فرا گرفته است

عــــــــــــــاشورا...

تقویم من لباس سیاه بر تن می کند.

----------------------

دلنوشته این حقیر تقدیم به ارباب لب تشنه



نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت15:42---7 خرداد 1392
بین عشقای دو عالم به خدا حسینو عشقه
بین بچه های آدم به خدا حسینو عشقه
میخونه حضرت خاتم به خدا حسینو عشقه


دیوونه ی حسین
ساعت22:34---7 دی 1391
سلام
پیشنهاد تبادل لینک ؟
منتظرم

یاحسیـــــــــــن


yas
ساعت23:46---4 آذر 1391
می دانم بابا دو بخش است:
یکی در صحرا یکی بالای نیزه!!!!!

اما این که عمو چند بخش است را ...؛
فقط بابا می داند!!!!!


امیرحسین
ساعت12:01---3 آذر 1391
جان داده سود، دیگر آبش دهید
گهواره که خالی است تابش ندهید
با یاد صدای العطش ها حسین
انقد فرات را عذابش ندهید



مـریــم
ساعت20:27---1 آذر 1391

همه بدهی هایم را هم
که صاف کنم
به دلم مدیون میمانم
برای تمام
"دلم میخواست" های
بی جواب مانده ام!


پویا
ساعت16:51---1 آذر 1391
عشـق را افسانه کردی یا حسین عـــقل را دیـوانه کردی یا حسین
در ره مـعبود بـی همــتای خـویش همّــــتی مردانه کردی یا حسین
تـا قــــــیامت در دل اهــــــــل ولا منــزل و کاشانه کردی یا حسین
گرد شــــمع بــی زوال خــویشتن عالمـــی پـروانه کردی یا حسین



سنگ صبور
ساعت22:27---30 آبان 1391
گذرتک تک این ثانیه های عمرم
به قدیمی شدن نوکریت می ارزد....
یاحسین(ع)


ش
ساعت13:32---30 آبان 1391
نشاط و خوشدلی ، اعتماد به نفس شما را تقویت و زندگی را دلپذیرتر می سازد و باعث می شود که اطرافیان شما شادی بیشتری را احساس کنند.
خوشدلی به معنی خوش خیالی و فرار از مشکلات نیست بلکه نشانه هوش و ذکاوت شماست . آنتونی رابینز


سنگ صبور
ساعت9:34---30 آبان 1391
اگرحسین(ع)ازان مابود

درهرسرزمینی برای اوبیرقی برمی افراشتیم

ودرهرروستایی برای اومنبری برپامینمودیم

ومردم رابانام حسین(ع)به مسیحیت فرامیخواندیم....

انتوان بارا(مورخ انگلیسی)


مریم شرقی
ساعت9:40---29 آبان 1391
خیمه ماه محرم زده شد بردل ما/باز نام تو شده زینت هرمحفل ما/جزغم عشق تو مارا نبود سودایی/عشق سوزان تو آغشته به آب وگل ما/سلام بر محرم.سلام برپرچم وعلم.




محبوبه
ساعت19:25---28 آبان 1391
ملتفت باشید ، ملتفت ما هستند .

- آیت الله بهجت


gilas
ساعت11:41---28 آبان 1391
bad az 1 sal omadam behet sar bzanam kolan webloget avaz shode...

eltemase 2a...


مریم شرقی
ساعت11:57---27 آبان 1391
سلام خوبی
واقعا دلنوشتت عالی بود
قلم قشنگی داری
بهت تبریک میگم


سنگ صبور
ساعت14:06---26 آبان 1391
این صدای طپش قلبم نیست
درحسینیه دل سینه زنیست


سنگ صبور
ساعت14:06---26 آبان 1391
سلام برادرم خیلی زیبابودواقعابه دل میشینه چون ازعمق احساسی پاک برامده....خوش به حال شماکه اینطورمیتونیدارادت خودتونونشون بدید...خداقبول کنه انشالله والتماس دعادراین ایام...
راستی ببخش دیرشد...نبودم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, :: 18:22
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 378399
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس