♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

شهادت امام مهربانی

امام دلهای بیقرار

حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

تسلیت باد.

 

می دونم که روم سیاس

سیاه تر از پر کلاغ

اما آقا دوست دارم

دلم تو ایوون طلاس

------------

ح.ک



نظرات شما عزیزان:

راهنما
ساعت15:59---24 دی 1391

قد هزار تا آسمون كبوتراتو دوس دارم ، وقتي ميام امام رضا سوقاتي گندم ميارم

/ وقتي ميام به مشهدت داغ دلم تازه ميشه ، دلم ميره كرببلا غصه بي اندازه ميشه /

تنگ ميشه تا دلم برات عكس حرم رو ميگيرم ، تو خيالم ميام پيشت كنار گنبد ميشينم /

دنيا بدون مشهدت از خونمون كوچيكتره ، وا نميشه دلم آقا با صد هزارتا پنجره /

بس كه به مشهد اومدم جاده ها باهام رفيق شدن ، چرا نميرسم به تو ثانيه ها دقيق شدن /

دلم براي صحن تو نگاه بكن پر ميزنه ، ايندفعه كه من اومدم نگو كه وقت رفتنه /

اميد دارم كه من بيام دوباره پاكم بكني ، تو صحن اسماعيل طلا يه گوشه خاكم بكني


مـ ـ ـ ـ ـ ـریم شـ ـ ـ ـ ـرقی
ساعت19:54---23 دی 1391
خیــــــــــــــــــــــــــــ ــــــلی قشنگ بود
خیلی دوست داشتم الان اونجا بودم
واقعا دلم اونجاست
هـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــی


ش
ساعت15:15---23 دی 1391
عادت کن که عادت نکنی ، که اگه عادت کنی نمی تونی عادت نکنی !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 14:34
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 757
بازدید کل : 378394
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس