چیزی نمونده بود تا هم نفس بشیم
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

تا کوچ من به تو چیزی نمونده بود

وقتی نگاه تو از گریه می سرود

 

با تو چه ساده بود هم آسمون شدن

وقتی که آینه ها شعله به شب زدن

 

چیزی نمونده بود تا قاب رازقی

تا ناز نسترن تا فصل عاشقی

 

چیزی نمونده بود با تو یکی بشم

با تو رها از این آوار گریه  شم

 

من مثل تو هنوز باور نمی کنم

روزی از این قفس هجرت کنیم به هم

 

باید سفر کنم از پشت پنجره

شاید نگاه تو از یاد من بره

 

حرفی نزن به من از موج و از نسیم

چیزی نمونده بود تا هم نفس بشیم

-------

ترانه ای از آلبوم " آ خدا " حمید حامی

 

 



نظرات شما عزیزان:

maralbano
ساعت23:55---11 تير 1392
pish ma biya

مینا
ساعت15:47---26 اسفند 1391
سلام موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 11:51
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 378388
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس