روزگار عجیب...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

روزگار عجیب...

روزگاری است عجیب

برادر برادر را می دهد فریب

مال دنیا معشوق هر نانجیب

برده دل را سکه های دل فریب

مانده ام در این جهان من بی نسیب

شده ام تنها و حیران و غریب

                                              حامد



نظرات شما عزیزان:

حسنا
ساعت11:24---28 آبان 1390
درود مهربان.
از این دست نوشته بسیار لذت بردم. می شود گفت فریب جزء لاینفک دنیای امروز شده!
زیبا بود.
ممنون از رد پای سبز و مهربانت.

همیشه موفق باشی
بدرود مهربان


تنها
ساعت23:32---29 مهر 1390
امشب به ياد تک تک ِ شب ها دلم گرفت
در اضطراب کهنه ي غم ها ، دلم گرفت
انگار بغض تازه اي از نو شکسته شد
در التهاب ِ خيس ِ ورق ها ، دلم گرفت !

از خواندن تمام خبر ها تنم بسوخت ...

از گفتن تمام غزل ها دلم گرفت ...
در انتظار تا که بگيرم خبر ز تو ...
در آتش ِ گرفته سراپا... دلم گرفت !
متروکه نيست خلوتِ سرد دلم ولي
از ارتباطِ مردم ِدنيا دلم گرفت !!
يک رد ِ پا که سهم ِ من از بي نشاني است!
از رد ِ خون که مانده به هر جا ، دلم گرفت
اينجا منم و خاطره هايي تمام تلخ
اقرار ميکنم درآمدم از پا ... دلم گرفت ...


مهلا
ساعت16:09---28 مهر 1390
سلام افرین بهت تبریک میگم
من عاشق نوشتنم و شعر اما نمیتونم بنویسم


مهلا
ساعت12:01---26 مهر 1390
سلاااااااااااام افرین خودت گفته بودی؟؟پاسخ: سلام بله سروده ی خودمه مرسی حتما سر میزنم بهتون

تنها
ساعت21:12---25 مهر 1390
سکوت عجیبی دارد اینجا

تنها من مانده ام و خیال بودنت، خنده هایت و نوشته هایم که ...

با دلم چه کرده ای!؟ با من چه می کنی !؟

دلم برایت تنگ می شود

وقتی می خواهمت

وقتی بلند بلند می خوانمت ونیستی، تنهایی عجیبی است

دیوانه ام می کند گاهی ...

می دانم آرزوی دیدنت فقط خیالیست شیرین ...

کاش اینجا بودی

درست روبروی من!

سکوت می کردیم و در آن سکوت

من جرعه جرعه از شهد نگاهت سیراب می شدم

کاش می دانستی دلتنگی با دلم چه ها می کند

کاش می دانستی دلم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 10:44
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 378382
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس