شعر آزاد
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

وقتی که خواهرم

عروسکش را گم کرد

هشت ساله بود

وقتی من خودم را گم کردم

تو هشت ساله بودی

بیست سال تمام است

که من و عروسک خواهرم

پیدا نشده ایم

برگفته از کتاب طهران خیابان جمهوری

مجموعه شعرهای آزاد دوست عزیزم

سید احمد حسینی



نظرات شما عزیزان:

خزان
ساعت16:44---21 مرداد 1391
خیلی زیبا بود خیلی. وبلاگ قشنگی داری بهت تبریک میگم
پاسخ: سپاس از ردپای زیباتون...


سارا
ساعت20:54---11 بهمن 1390
شعرش قشنگه ، انتخابت عالی بود.

angel
ساعت19:26---18 دی 1390
wooowww
vaghann ba sheresh hal kardam eyvalll
hamedd mazznoone sheroo dashte bashh


مهلا
ساعت0:41---13 آبان 1390
سلااااااااام اپم

مهلا
ساعت12:59---7 آبان 1390
سلام مگه پروفایل منو نخووندی؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 17:19
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 378399
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس