گاو صندوق بر پشت مورچه کارگر
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

کار تو چقدر بی خیالی باشد

یا اینکه همیشه ماست مالی باشد

اخلاق تو مثل فلفل دلمه ای است

وقتی شکمت همیشه خالی باشد

 

مجموعه شعر از کتاب :

گاو صندوق بر پشت مورچه کارگر

پدیدآور: جلیل صفر بیگی

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت0:26---26 دی 1390
آن دم که با تو ام







ای آنکه زنده از نفس توست جان من





آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازان من







آن دم که با توام، پُِرم از شعر و از شراب





می‌ریزد آبشار غزل از زبان من







آن دم که با توام، سبکم مثل ابره



ا

سیمرغ کی‌ رسد به بلندآسمان من







بنگر طلوع خنده‌ی خورشید بر لبم





زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!



با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟







خود خوانده‌ای به گوش من این، مهربان من


رویا
ساعت10:32---23 دی 1390
منو یادت نمیاد میدونم
تا همینجاشم ازت ممنونم
دیگه حتی نفسم در نمیاد
كاری جز دعا ازم بر نمیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 10:18
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 378380
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس