برای ختم این غزل ، بساط جفت و جور کن
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

تو اعتنا به اشک های من نکن عبور کن

و فصل پنجم شکستن مرا مرور کن

 

اسیر فاتحه شدم _ گناه، مرگ واژه بود

برای ختم این غزل، بساط جفت و جور کن

 

در این هوا که هر طرف اسیر درد می شوم

بیا، بیا ستاره شو برای من ظهور کن

 

همیشه فکر می کنم که رفتنت بهانه بود

بیا به ذهن خسته ام، ترانه شو خطور کن

 

همنورپابرهنه ام در این مسیر سوت و کور

شب سیاه قصه را بیا و غرق نور کن

 

از کتاب چسبی به نام زخم

سید احمد حسینی



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت20:38---23 بهمن 1390
slm azizam jaleeeeeeeeebi b man besar maraaaaaaaa belinkkkkkkk

کاظمی
ساعت22:25---18 بهمن 1390
سلام. تو یکی از پیامات خونده بودم که برات نوشته بودن از اون بچه مثبتای روزگاری حالا میفهمم راس میگن. مث خودمی!
راستی منم مثل شما یه دست به قلمی داشتم ولی چون العان گرفتارم نمیرسم به این کارا برسم.
پیشنهاد. اگه پوینتر ماوس رو عوض کنی بهتره آخه خیلی بی روحه اونم برا وب شعر. تنوع مطالب رو هم روش تمرکز کنید. اگه دوس داشتین به وب اندیشه من و وب زبانم سر بزنید و انتقاد تند و تیز کنید. ممنونم. بای


سارا
ساعت20:59---10 بهمن 1390
خوبه ، دوسش دارم

پریناز
ساعت17:00---10 بهمن 1390
سلام مطالب ات عالی بود بسیار لذت بردم ممنون به وبلاگ من سر زدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 20:5
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 821
بازدید کل : 378458
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس