چقدر هیچ کس شبیه تو نیست
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

تقصیر من نیست

راه خانه ات

از حافظه کفش هایم

پاک نمی شود

***

تو که رفته ای

تنها قبض تلفن

با من مهربان شده است

 از کتاب:چقدر هیچ کس شبیه تو نیست

نغمه دانش آشتیانی



نظرات شما عزیزان:

monica
ساعت15:31---20 بهمن 1390
bazam slm,ghol dade budam bazam sar bzanam..umadam...in matlabo ghablanam dide budam ama emruz kheili bishtaar az un dafe b dlam nshast..rasti mamnun k bhem sarzadi..tnx

mehraban
ساعت17:24---17 بهمن 1390
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انگار روزی دیگر فرا رسیده است.

اگر چشم هایت گشوده شده اند

و اگر می توانی صادقانه لبخند بزنی

بدان که خداوند...

هنوز عاشق توست!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آپممممممممممممم


عاطفه
ساعت16:31---17 بهمن 1390
سلام دوست خوبم آپ جدیدتم مثل قبلی ها عالی بود یه سوال ؟ من برای وبلاگ خودم پخش موسیقی رو فعال کردم ولی نمی دونم چرا پخش نمی شه ولی برای شما پخش می شه می شه راهنماییم کنید راستی منم آپم به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 809
بازدید کل : 378446
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس