تو که نیستی...
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

 

چه بهاریست؟!

چه تازه شدنی؟!

تو که نیستی...

بهارو خزان من

یک رنگ است

کـــــلاه خـــــاکی



نظرات شما عزیزان:

همنفس
ساعت21:26---11 فروردين 1391
سلام اپم دوست داشتی سربزن راستی یه سوال چرانظراتوخصوصی میذاری برام؟؟؟؟؟؟

قــ لــ م خــ يــ س
ساعت15:07---10 فروردين 1391
ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست
upammmmm


My world
ساعت15:42---9 فروردين 1391
سلام
متن قشنگیه..مرسی
موفق باشی


قـ ـلـ ـم خـ ـیِـ ـس
ساعت13:39---9 فروردين 1391
اين روزهـا ؛ عجيب دلمـ بچگــــے ميخواهــد خستــ ه امـ ! يک قلمـ لطفــا" ؟! ميخـواهـَـمـ خــود را خط خـَطـے کنمـ ...

عاطفه
ساعت13:45---8 فروردين 1391
سلام داداشی من از مسافرت برگشتم این جا که ایشالا همه چی امن وامانه
عید خوش می گذره ؟ من که تازه باید درسا رو شروع کنم از طرفی دید و بازدید عیدم مونده نمی دونم باید چی کار کنم ایشالا واسه شما همه چی مرتب باشه


بی عشق
ساعت10:40---8 فروردين 1391

یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد
و کمی،
دلش از دوری تو دلگیر است....


مدیریت دفتره باز
ساعت1:08---7 فروردين 1391
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.
امیدوارم فکر نکرده باشید که من قصد مزاحمت داشتم برای همین دوباره ادرس وبلاگم رو مینویسم و شما به وبلاگ بروید تا تبادل لینک کنیم و از مطالب وبلاگ استفاده کنید راستی من دیروز ویبلاگ را ساختنم ناقصی هاش رو نادیده بگیرید تغییر میکنه.
با تشکر.
ادرس وبلاگ:daftarebaz.loxblog.com
دومین آدرس وبلاگ:daftarebaz.lxb.ir
سومین آدرس وبلاگ:daftarebaz.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 15:22
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 755
بازدید کل : 378392
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس