میلاد تهرانی
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام
تبر را به تیر ترجیح می دهم!
چرا که ابتدا مقابلت می ایستد
و تکلیفش را مردانه روشن می کند!!!
***

این فنجان قهوه هم تمام می شود
و از این کافه هم خواهیم رفت!
و هنوز به حرف هایی فکر می کنم
 که برای نگفتن داریم!!!
***

من و تو
تهدیدی برای فضای سبز نبودیم!
خطری برای حیات وحش نداشتیم!
من و تو فقط
جوان بودیم و
آرزوهای کوچکی داشتیم!!!
***

آن قدر از قهر و آشتی هایت گفتم
که دیگر خودم هم خسته شدم!
بچه نیستی که دنبالت بیایم؛
این بار خودت برگرد!!!
***

سکوت کردن و آه کشیدن که
مدرسه نمی خواست!
هنوز نفهمیده ام چرا پدرم
هر روز هفت صبح بیدارم می کرد؟!!
***

ما که از هر چه ترسیدیم
سرمان آمد!
پس بیا تمرین کنیم
کمی از خوشبختی بترسیم!!!

همه آثار فوق از میلاد تهرانی
برگرفته از مجله موفقیت


نظرات شما عزیزان:

angel
ساعت18:11---15 فروردين 1391
salammmmmmmmmm
mer30 omadi
ratsii hamedii az ghalebe jadiidam khoshet miyad


rasool&sohila
ساعت9:41---15 فروردين 1391
*.¸.*´








¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)








(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•








_____****__________****








___***____***____***__ ***








__***________****_______***








_***__________**_________***








_***______________________***








_***_____________________***








__***_______سلام________***








___***_________________***








____***______________ ***








______***___________***








________***_______***








__________***___***








____________*****








_____________***








______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


آپم نظر يادتون نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 7:39
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 757
بازدید کل : 378394
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس